News:

PRODUCERS & OTHER FORUMS SITES: Please note - you MUST HAVE A RECIPROCAL LINK back to this site is you wish to ADVERTISE your site on this forum. If you do not have a link back to us, we will remove your posts with immiediate effect - 25th April 2010

Celina vs Katie Voor Celina geschreven door Mario

• 5 Replies
  • 706 Views
*

Offline Celina

• Senior Member
  • 51
  • love schoolgirlpins and facesits
Celina vs Katie Voor Celina geschreven door Mario
« on: August 13, 2020, 02:14:12 PM »
De mooie Celina was woedend. Ze had Katie in het verleden gewaarschuwd om te stoppen met flirten met haar man, maar om de een of andere reden wilde de teef gewoon niet luisteren. Celina liep door de lange gang die naar de slaapzaal van Katie leidde. De adrenalinestoot begon zoals ze had verwacht en ze keek ook uit naar een fysieke confrontatie met Katie. Celina stond voor de gesloten deur en klopte luid aan. Toen de deur openging, tuurde Katie voorzichtig naar buiten. Toen ze zag wie er in de gang was, probeerde Katie de deur dicht te duwen. Maar Celina duwde hem met haar handen terug en duwde hem snel open. Ze stapte zelfverzekerd de kamer binnen. Wat doe jij hier? "Vroeg Katie aan Celina, schijnbaar zeer verrast haar te zien. Celina deed de deur achter haar dicht en deed het nachtslot op slot. Ze liep naar Katie toe." Je weet waarom ik hier ben .. "zei Celina met een streng toon in haar stem. 'Ik heb je gezegd weg te blijven van mijn man, maar je wilde niet luisteren!'
Katie deed een stap achteruit terwijl Celina naar haar toe liep. 'Ik weet niet waar je het over hebt,' antwoordde Katie zenuwachtig. 'Ik heb hem niets aangedaan.' Celina stond nu recht voor Katie, stak haar hand uit en gaf haar een harde duw, waardoor ze nog verder naar achteren stapte. "Lieg niet tegen me, trut!", dreigde Celina haar. "Ik weet wat je deed!" Celina greep Katie snel vast en sloeg haar arm om haar nek. Ze trok Katie's hoofd naar haar zijde en hield haar stevig vast. "Laat me los!" schreeuwde Katie terwijl ze probeerde los te komen van de hoofdklem. Katie struikelde plotseling en verloor haar evenwicht, waardoor het voor Celina veel gemakkelijker werd om haar op de grond te trekken. Katie leek stomverbaasd toen ze merkte dat ze op de vloer van haar slaapzaal lag, met Celina bovenop haar. "Ga van me af!" schreeuwde Katie, terwijl ze erin slaagde om naar haar buik te rollen terwijl ze zich onder Celina vandaan probeerde te wringen.
Celina liet de hoofdklem los en met haar knieën aan weerszijden van haar opponent gaat ze op Katie's rug zitten. Ze pakte Katie's polsen vast en drukte ze op de grond. Met Katie op haar buik, ging Celina met haar kont op Katie's rug zitten. "Ik ga je laten wensen dat je mijn man NOOIT hebt ontmoet!"  waarschuwde Celina het gevangen meisje onder haar. Celina ging iets omhoog met haar kont en begon Katie op haar rug te draaien terwijl ze schrijlings op haar bleef zitten. Katie probeerde te worstelen, maar ze leek in een shocktoestand te verkeren door wat er met haar gebeurde. Het ging allemaal zo snel, en voordat ze het besefte, liet Celina haar omrollen en liggend op haar rug zat  Celina weer bovenop. Katie probeerde met haar handen Celina borsten te bereiken, maar Celina pakte haar polsen stevig vast in haar handen en drukte ze tegen de grond naast haar hoofd. Celina ging hard op Katie's buik zitten.
"MMffff !!" Katie kreunde. "Ga van mij af!" "Nee!" antwoordde Celina, terwijl ze naar Katie glimlachte. Celina gleed een beetje naar voren en legde haar knieën op de schouders van Katie, en drukte ze stevig vast op de vloerbedekking van de slaapzaal. "Ik ga niet van je af  totdat je besluit te stoppen met flirten met mijn man, stomme trut!" Katie keek Celina boos aan. 'Als je NU niet van me af gaat,' dreigde Katie naar Celina die op haar zat, 'ga ik gillen!' Celina ging snel wat verder naar voren. Haar knieën gleden over Katie's schouders en kwamen tot rust op de op slechts een paar centimeter van de zijkanten van het hoofd van het gevangen meisje. Ze drukte Katie's schouders onder haar schenroot van angst toen ze naar Celina staarde. Ze zweeg plotseling. Celina liet Katie's haarlos en haalde haar hand uit de mond van het gepinde meisje. Ze balde een vuist en hield die dreigend slechts een centimeter boven Katies neus. 'Als je maar aan schreeuwen DENKT,' waarschuwde Celina haar, 'zal ik je in je gezicht slaan. Begrijp je dat? 'Katie plaatste onderdanig haar handen op de toppen van Celina's knieën terwijl ze gedwee naar haar opkeek.' Waarom doe je me dit aan? 'Katie leek te janken tegen het meisje dat op haar zat. Celina legde haar handen op haar dijen en staarde naar het gezicht van het meisje dat onder haar op het tapijt was gedrukt. 'Omdat je met mijn man blijft flirten!' Antwoordde Celina. 'Ik blijf je zeggen dat je moet stoppen, maar je luistert gewoon niet, hè?' Katie begon plotseling in het rond te kronkelen terwijl ze probeerde haar schouders onder Celina's schenen vandaan te laten glijden. Even leek Celina haar evenwicht te verliezen, maar ze kreeg snel haar kalmte terug. "Oh nee dat doe je niet!" Zei Celina, terwijl ze Katie's polsen weer vastpakte en de handen van het vastgeklemde meisje van haar knieën haalde. Ze leunde een beetje voorover en drukte Katie's polsen weer op de grond naast haar hoofd terwijl Katie bleef kronkelen. "Ga van mij af!" Smeekte Katie, terwijl ze onder Celina worstelde. Celina begon nog verder naar voren te glijden op Katie's kronkelende lichaam totdat ze Katie's kin in het kruis van haar slipje voelde drukken. Celina bracht haar knieën naar binnen en klemde de zijkanten van Katie's hoofd stevig tussen haar blote dijen. Celina ging snel meer rechtop zitten terwijl ze schrijlings op Katie's keel en nek zat. Ze hield Karie's polsen stevig vast in haar handen bij haar dijen terwijl Katie's schouder vast bleef zitten onder haar onderbenen. "Nu heb ik je '", glimlachte Celina, terwijl ze naar Katie's gezicht keek dat perfect tussen haar dijen was ingekaderd. Katie's lichaam werd plotseling roerloos. Haar benen strekten zich recht uit over de vloer. Ze was bang om te bewegen. Ze leek bijna doodsbang in deze zeer onderdanige en erotische positie onder Celina. 'Alsjeblieft ...' smeekte Katie het meisje dat op haar zat, 'alsjeblieft ... ga van me af ... alsjeblieft.
"Echt niet teef!" Celina antwoordde snel, duidelijk genietend van haar zeer dominante positie schrijlings op het meisje dat onder haar vastzit. 'Ik denk dat ik hier maar een tijdje zo ga zitten. Ik voel me erg op mijn gemak.' Celina liet Katie's polsen los en ze legde haar handen op haar heupen terwijl ze naar Katie's gezicht keek. Katie kon het nauwelijks uitstaan. Ze legde haar handen op de bovenkant van Celina's dijen terwijl ze tegen de zijkanten van haar hoofd bleven drukken. "Alsjeblieft ..." smeekte Katie weer Celina, terwijl haar kin tegen het kruis van Celina's slipje drukte bij elk woord dat ze sprak. "Ga van me af." 'Ik heb het je net verteld,' antwoordde Celina, het meisje dat onder haar opgesloten zat plagend. "Ik ga nergens heen." Katie was hulpeloos. En ze kon er niets aan doen. Haar gezicht was er een van complete frustratie en verlegenheid nu haar hoofd stevig tussen Celina's dijen werd gehouden. "Kom op .." Katie bleef smeken. "Ga alsjeblieft terug ..." "Wat is er aan de hand?" Celina plaagde haar. 'Vind je het niet leuk dat ik op je zit?' "Nee!" Katie antwoordde snel. "Ga van me af!" Celina glimlachte terwijl ze naar Katie's gezicht keek. Celina gleed nog verder naar voren totdat ze Katie's mond en neus in het kruis van haar slipje voelde drukken. Celina begon haar kutje op Katie's gezicht te stoten alsof ze haar neukte. Toen ging ze met haar volle lichaamsgewicht op Katie's gezicht zitten. Katie begon wild te worstelen om lucht, maar Celina verstikte haar rivaal genadeloos.Ten slotte lag Katie uitgestrekt en onbeweeglijk op haar rug terwijl Celina zelfverzekerd naar de deur liep ...

*

Offline Celina

• Senior Member
  • 51
  • love schoolgirlpins and facesits
Re: Celina vs Katie Voor Celina geschreven door Mario
« Reply #1 on: August 13, 2020, 02:16:34 PM »
dank je wel Mario

*

Offline dutch girl

• Full Member
  • 43
  • i am sabine i like submission wrestling with pins
« Reply #2 on: August 25, 2020, 11:07:42 AM »
een gweldig verhaal. proficiat Celina
i am a tough cute girl 5.8 136 lbs 28 y.o. i like to pin u females only

*

Offline jeplopla

• Newbie
  • *
  • 4
« Reply #3 on: October 31, 2020, 01:11:08 AM »
Geweldig! Leuk om te lezen dit!

*

Offline cflover

• God Member
  • 264
  • I love catfights!
« Reply #4 on: October 31, 2020, 08:12:03 AM »
Great domination!
How Katie looks? I would like Celine torture and humiliate her more.

*

Belgianfighter59

• Guest
« Reply #5 on: November 04, 2020, 01:47:39 PM »
Goed gevochten Celina. Ben fan