News:

PRODUCERS & OTHER FORUMS SITES: Please note - you MUST HAVE A RECIPROCAL LINK back to this site is you wish to ADVERTISE your site on this forum. If you do not have a link back to us, we will remove your posts with immiediate effect - 25th April 2010

Het voorspel is soms leuker...

  • 2 Replies
  • 1134 Views
*

Offline Raycat

  • God Member
  • *****
  • 134
Het voorspel is soms leuker...
« on: August 11, 2022, 10:26:40 PM »
Soms weet je gewoon dit is de ware… Dit overkwam mij vorig jaar. Het was net uit met mijn vriendin Lisa. Ik kende Lisa al 20 jaar en we hebben 20 jaar een fijne relatie gehad. Toch voelde en ik vind het rot om te zeggen Lisa voor mij altijd als een veilige keuze. Een compromis. Ze was lief, zacht en stond altijd voor iedereen klaar.

Ze was of is moet ik eigenlijk zeggen een goede vrouw. Maar ik proefde al jaren dat ik wat miste in mijn relatie. Spanning, opwinding en gewoon ontzettend geil worden van je meisje. Met mijn lieve Lisa had ik dat niet. Ze ziet er goed uit maar en is met haar 160 cm een kleine vrouw. Ook  is ze erg slank en is niet buiten gewoon sexy. En onze seks was altijd hetzelfde. Lief en teder maar niet ordinair en vulgair op zijn tijd. En omdat ik tot de conclusie kwam dat ik toch veel miste in onze relatie hadden we er een punt achter gezet.

Om mij wat op te vrolijken hadden een paar maten van mij me meegenomen naar een rock festival om te genieten van stevige rock muziek en een biertje. En daar was ze dan… ik dacht meteen `´Wauw! Wat een vrouw…`´ Ze liep lachend en heupwiegend in mijn richting. Ze had iets wat ik al die jaren miste in Lisa. Ze had zelfvertrouwen en een uitstraling van niemand kan mij wat maken.

Die mooie meid die mijn richting op liep bleek Jackie te zijn. Een goed uitziende blondine. Nee zeg maar een ongelofelijk lekker wijf. Want dat was ze. En ik wist… Dit is de vrouw die ik wil! De vrouw waar ik de rest van mijn leven mee wil delen.

De rest van de middag en avond bracht ik door met Jackie op het festival. Ik had geen remmingen, ik wilde deze meid. Ze bleek pas 25 te zijn. Ik ben 15 jaar ouder! Maar we hadden meteen een klik. Jackie had een sexy stem en ze bleek heel veel humor te hebben. En my god wat had ze een lekker lijf. Ze was redelijk lang en ze had een heerlijk lichaam. Prachtige borsten in een C cup. Heerlijke rondingen, heerlijke heupen en een kont. Omy wat een kont had ze. Volle billen met er onder een heerlijks stel lange benen. Ze was in mijn ogen een seks godin. Daarnaast had ze een leuk koppie en mooi, lang blond golvend haar.

Maar naast haar heerlijke uiterlijk ben ik misschien nog wel gekker op haar karakter. Jackie heeft een grote mond. Niet bang voor de wereld en als iets of iemand iets doet waar ze het niet mee eens is dan kan diegene een grote bek krijgen.

Sinds vorig jaar heb ik dus een relatie met een 15 jaar jongere meid die heel de wereld aan lijkt te kunnen. Ze is ook vrijwel direct bij me ingetrokken en we hebben een heerlijke tijd met elkaar. Ze is grappig, spannend en de seks met Jackie is zoals ik nog nooit eerder heb meegemaakt.

Het bleek dat Jackie een nogal uitzonderlijke baan heeft. Jackie heeft haar eigen SM studio en als meesteres ontvangt ze klanten. Ik schrok wel een beetje toen ik hoorde wat ze voor de kost deed maar die schok was al heel snel omgeslagen in puur genot. Jackie heeft me het afgelopen jaar kennis laten maken met seks die ik nog nooit voor mogelijk heb kunnen houden.

Ze is brutaal, speelt me tijdens de seks de baas en laat me komen uit mijn tenen. We spelen verschillende opwindende rollenspellen. En Jackie kan dan ook met een heerlijk Russisch accent praten en me bevelen wat te doen. Ze is dan zo bazig en zo opwindend. Als ik lief ben moet ik haar op haar kont slaan. Ze heeft gewoon heel veel seksuele ervaring en het maakt de 20 jaar relatie met Lisa zo saai.

De eerste keer dat ik Jackie een foto van Lisa liet zien kwam ze niet meer bij van het lachen. `´Hahahaha oh my god… hahaha is dit je vriendin geweest de afgelopen 20 jaar? PFFF Hahaha oh Ray je bent echt wat te kort gekomen. Wat een sneu type is dit. Moet je zien waar zijn haar tieten? En die houding. Zo verschrikkelijk saaaaaiiii hahaha. Echt Ray als ik kijk naar die meid… weet je waar ik dan
heel erg zin in krijg?`´

En ze kwam met haar heerlijke sensuele lippen dicht bij mijn oor… Mijn mond was droog en ik vroeg haar opgewonden… `´Jackie waar krijg jij zin in?´`´Ray ik krijg er ongelofelijk veel zin in om dat wijf een keer helemaal voor jouw ogen in elkaar te timmeren en haar te vernederen. Haar na mijn pak slaag is goed met een voorbind dildo in haar reet te nemen. En haar te laten janken en smeken en haar te laten boeten voor de 20 jaar saaie seks die ze jouw heeft gegeven schat. Hahahahahaha``

De manier waarop mijn jonge blonde vriendin zei wat ze zou doen met mijn ex… maakte mij zo geil. Het zou inderdaad uitdraaien op een ongelofelijk pak slaag voor Lisa als Jackie haar onder handen zou nemen. Jackie was veel langer, zwaarder en zo zelfverzekerd. Ze zou Lisa echt helemaal in elkaar slaan en daarna vernederen. En vernederen dat kan mijn Jackie. Ze is niet voor niets SM meesteres.

Het idee dat ze dat zou doen met mijn ex maakte mij zo geil. Met mijn nieuwe vriendin had ik wel zo´n band dat ik alles met haar kon bespreken. Dus toen ik de dag erop zei hoe geil ik het idee vond dat zij mijn ex in elkaar zou slaan waar ik en misschien wel meer bekenden van Lisa en mij bij zouden zijn en haar dan ook nog publiekelijk vernederen. Dat maakte mij zo, zo geil en opgewonden.

``Mmmm je vind het dus wel een leuk ideetje als ik jouw ex voor jouw ogen in elkaar ram en voor schut zet… kom is hier…`´ En weer fluisterde ze in mijn oor. Ze had nu weer haar Russische accent aangenomen. `´Zal ik haar ook voor de ogen van jouw en al haar bekenden uitkleden… en dan gaat ze over mijn knie en sla ik haar reet bont en blauw. En ik zal iets mee nemen om in haar reet te neuken… en misschien wat heer-lijke tepelklemmen. Ik zie dat jij daar wel van houdt mmmm…`´

Ze wreef met haar sierlijke vingers langs mijn stijve lul… We hadden die avond ook weer heerlijke seks. En sinds die avond verteld Jackie me iedere keer in geuren en kleuren wat ze zou doen met mijn ex. Eerst staat ze voor het bed en laat zien door punches en kicks te imiteren hoe ze met Lisa de vloer aan veegt. Ze schudt met die heerlijke kont van haar en het is iedere keer weer een heerlijke opwarmer voor een hete avond.

Het enige wat mij af en toe wel dwars zit is dat ik Lisa nog wel mag en ik natuurlijk niet hoop dat Jackie haar echt een pak slaag gaat geven en gaat vernederen voor al haar bekenden. Daar is Lisa te lief voor.
Maar ergens had Ray toch te behoefte dat het op een dag een keer zou uitkomen.

Jackie… was door haar nieuwe vriend Ray de laatste tijd zo heerlijk opgenaaid met de verhalen over zijn ex en dat hij hoopte dat zij haar zou vernederen dat Jackie meer en meer met de gedachte speelde deze fantasie voor haar vriendje uit te laten komen. Ray zou volgende maand jarig zijn en ze hadden al een groot tuinfeest wat ze gingen geven ter ere van zijn verjaardag. Jackie die lekker nog wat na lag te genieten in bed van de seks met Ray eerder die avond strookte langzaam met haar vinger langs haar natte kutje en werd botergeil en voelbaar natter bij het idee deze fantasie voor haar minnaar uit te laten komen. Zij was nu eenmaal de meesteres en bij uitstek de dame die dit voor hem kon verzorgen.

Wow wat een cadeau zou dit voor haar liefje zijn bedacht ze lachend.De dagen en weken die volgen werden voor Jackie steeds opwindender. Tuurlijk als SM meesteres had ze haar praktijk en kon ze haar lusten botvieren op haar klanten. En ook met Ray had ze geile rollenspellen en kon hij zich aan haar onderwerpen. Maar dit zou echt zijn. Ze zou zijn ex voor zijn ogen vernederen, kleineren en aan haar onderwerpen. De gedachte alleen al maakte Jackie zo opgewonden.

Ze had een plan. Het verjaardagsfeest wat ze ter ere van Ray zouden geven in hun tuin zou op een zaterdag om 18:00 uur een aanvang vinden. Maar Jackie zou er voor zorgen dat Lisa zijn ex een uitnodiging zou krijgen met als begin tijd een paar uur eerder. Dan zou ze de tijd hebben om zijn ex voor zijn ogen in elkaar te rammen en aan allerlei vernederingen te onderwerpen. Op het moment dat de gasten dan zouden arriveren zouden ze iets aantreffen wat ze een hele leven niet meer zouden vergeten bedacht Jackie die zo opgewonden werd bij wat ze van plan was.

De dag van Ray zijn verjaardag was aangebroken en Ray had met een aantal vrienden de ochtend besteed aan het klaar maken van de tuin voor het feest in de avond. Er was genoeg drank en eten gehaald om het iedereen naar de zin te maken en dit stond netjes op aangeklede tafels opgesteld.
Zijn vriendin Jackie had wel gevraagd of zijn vrienden die met de opbouw hadden geholpen om 15:00 uur weg zouden zijn want ze had nog een verassing voor hem. Het was haar cadeau aan hem.

Toch wat nerveus vroeg hij zich af wat er zou gebeuren. Ray zat ontspannen in zijn stoel in de tuin van het zonnetje te genieten toen zijn Jackie de tuin in kwam. En wat hij zag beviel hem. Jackie kwam langzaam heupwiegend de tuin in schrijden. Ze zag er geweldig uit! Ze droeg een hele strakke leren broek die de wel-ving van haar accentueerden. Haar heupen die heerlijke volle kont in die strakke broek, haar stevige dijen en kuiten… de broek leek wel op haar lichaam geschilderd zo strak zat deze. Ook droeg ze een zwart korset wat om haar bovenlijf zat gespannen. Haar volle borsten leken van boven wel uit het korset te springen. Het korset had een diep décolete en door de geregen veters zag je de blanke huid van haar platte buik. Ze droeg sexy lakleren laarsjes met een hak. Haar blonde haar had ze in een vlecht opgestoken en haar volle lippen waren rood van de lippen stift. Ze zag er zo waanzinnig geil en sexy uit!

`´Hallo schat, hoe vind je mij?`´ En voor Ray zijn ogen maakte zijn blonde vriendin een pirouette. Nu stond ze met die oh zo geile kont voor hem. Ze bukte en bewoog haar heerlijke billen heel rustig van links naar rechts terwijl ze verleidelijk over haar schouders naar hem keek. `´Jij wil dit vast wel hebben. Dit heerlijke lijf speciaal voor jouw mmmmm.`´

Ze liep heupwiegend op hem toe en wreef over het gladde leer over haar dijen, heupen en kruis. Ze nam plaats op zijn schoot en kuste Ray vol op zijn mond en drukke haar warme lijf tegen hem aan. `´Wat ben je mooi opgemaakt schat. Ik zou je willen nemen nu…`´ zei hij kreunend. Hij voelde het heerlijke lijf van zijn 15 jaar jongere vriendin en hoe ze weer met dat heerlijke stoute Russische accent in zijn oor fluisterde. `´Ray lieverd van me… ik heb voor jouw een heel speciaal cadeau en ik wil dat je er rustig van kunt gaan genieten.

Jackie pakte iets van tafel en Ray vroeg zich af wat het was maar daar hoefde hij niet lang op te wachten. Jackie klikte een handboei om zijn pols en daarna klikte ze de andere helft van de handboei aan het stalen hek wat zich achter haar vriend bevond en een deel van de omheining van de tuin was.

`´Schat wat doe je? Ik wil best met je spelen maar nu lijkt me niet het geschikte moment. Ik bedoel over 1,5 uur arriveren de eerste gasten.`´ Jackie moest lachen… `´Nee hoor schat, de eerste gast komt er zo al aan.`´ En ze knipoogde naar haar vriendje en likte hem over zijn wang. Ze stond op en liep weer heerlijk, langzaam heupwiegend van hem weg. Pakte een fles water en zette de fles aan haar mond. Ze nam een teug van het koude water en genoot van de verfrissing. Het was een warme zomerdag buiten en ook al was ze net buiten gekomen de strakke, sexy outfit die ze droeg was best warm.

Toen werd er op het tuinhek geklopt. `´Kom binnen. Het hek is open.`´ En de grote houten poort van het hek ging open en daar stond Lisa de ex van Ray. Lisa keek wat vreemd omdat ze in de tuin alleen haar ex en een in zwart leren outfit geklede vrouw zag staan. Ze had haar ex al bijna een jaar niet meer gezien maar dat hij haar had uitgenodigd voor zijn verjaardag vond ze erg leuk en ook omdat zijn nieuwe vriendin tot 2 keer toe er telefonisch op aan had gedrongen dat ze moest komen had ze toegezegd. Maar was ze nu echt de eerste? Het feest zou al bezig moeten zijn. En wie was die arrogant ogende blondine? Toch niet zijn nieuwe vriendin die zo aardig had geklonken aan de telefoon?

`´Eh ben ik te vroeg of eh…`´ stamelde Lisa terwijl ze schoorvoetend de tuin in kwam lopen. Lisa had voor de gelegenheid een rood zomerjurkje aangetrokken met bijpassende sneakers. Niet heel bijzondere kleren voor een feestje misschien maar op een warme zaterdag middag wel lekker luchtig en het zat makkelijk.

Jackie liep langzaam op Lisa toe… Ray constateerde trots dat zijn nieuwe, jongere vlam er zo veel lekkerder en indrukwekkender uit zag dan zijn ex. Jackie was veel langer en had een voller figuur. En in haar spectaculaire, zwarte en ultra strakke outfit zag ze er zo ontzettend lekker uit. En zeker nu ze tegenover zijn saaie ex Lisa stond in haar zomerjurkje met platte sneakers. Jackie stond met 1 hand op haar rechterheup voor Lisa. Ze keek met dedain neer op de kleinere vrouw. `´Nee hoor Lisa je bent precies op tijd. Ik ben Jackie de nieuwe vlam van Ray. En jij bent helemaal zoals Ray je had beschreven. Een saaie mus, een trut zonder uitstraling. Je bent gewoon zielig om te zien. Hahaha en dan te bedenken dat Ray nu dit allemaal heeft.`` En ze wees naar haar zelf. `´Ray heeft nu een echte vrouw… en niet zo´n trut als jij zonder tieten.`hahaha`´

Lisa wist even niet wat ze mee maakte. Ze was net een paar minuten geleden aangekomen en ze werd op een
kleinerende en schofterige manier toe gesproken door Ray zijn nieuwe vriendin. De vrouw die notabene zo lief en aardig had geklonken aan de telefoon om haar over te halen naar het feest te komen.
`´Zeg ik weet niet wat hier de bedoeling van is maar dit gaat echt te ver. Je hebt me zelfs persoonlijk uitgenodigd voor dit feest en dan wordt ik zo onthaald?`´ Lisa was geschokt en kon niet geloven wat er net was gebeurd. Jackie daar in tegen vermaakte zich prima en werd steeds meer opgewonden.

`´Ik heb je hier uitgenodigd domme teef omdat ik Ray wil laten zien wat een vergissing jij voor hem was de afgelopen 20 jaar. Ray houdt van een vrouw met pit. Een vrouw met ballen. Ik wil laten zien wat voor trieste trut jij bent Hahaha.`´Jackie wreef met haar handen over haar volle billen. Ray zag de handen over het strakke leer gaan. En zag de verschillen die hij toch al wist voor hem. Jackie was met haar 173 cm een stuk langer dan zijn ex. En ze droeg ook nog hakken dus dit verschil was nog groter. En zijn blonde vriendin haar
prachtige lijf. Volle billen, mooie stevige benen. Heerlijke borsten en Ray werd ook ontzettend geil van de attitude van zijn Jackie. Ze was voor niemand bang en vertelde gewoon wat er in haar hart op kwam. En de manier waarop zij nu zijn ex schoffeerde was ronduit opwindend.

Ze stond zelfverzekerd voor Lisa met haar rechterhand op haar heup. `´Ik vind dat je een rotkop hebt Lisa. En je lijf ziet er ook niet uit. Noem je dat tieten hahaha. Laat met niet lachen. Je bent een zielig excuus van een vrouw. Je bent minderwaardig in mijn ogen en ik wil dat je voor mij op de Knieën gaat!`´

Ray keek met stijgende verbazing naar de vertoning. Maar toen werd het hem duidelijk. Dit was het cadeau wat zijn Jackie voor hem in gedachte had. Voor zijn ogen zou ze zijn ex vernederen. En hij moest toegeven dat de gedachte dat dit bewaarheid zou gaan worden hem meer dan op wond. Moet je kijken wat een verschil in lengte en uitstraling. Er was alleen 1 onverwachte consternatie. Lisa ging niet door haar Knieën en werd zelfs brutaal?
 
`´Wat moet ik op mijn Knieën voor jouw? Zeg ik weet niet wie je denkt dat je voor je hebt maar ik laat me door jouw niet imponeren.´´ Jackie was verrast door de felle reactie van Lisa. Ze had verwacht dat het kleine vrouwtje nu op haar Knieën was gaan zitten en haar schoenen zou kussen. Maar in plaats daarvan had ze toch meer pit dan ze had ingeschat. Maar ach wat meer verzet zou het misschien alleen maar mooier maken?

Terwijl ze haar rug rechtte en nu met 2 handen op haar heupen stond en zo over Lisa uittorende zei ze in nu fellere toon. `´Jij klein varkentje, ik wil dat je nu op je Knieën gaat zitten en mijn voeten kust. Doe je dit niet dan heb je een heel groot probleem. `´Oh ja en wat mag dat probleem dan wel zijn.`´ merkte Lisa droogjes op terwijl ze omhoog keek in de ogen van deze pestkop.

Het begon nu wel erg warm te worden voor Jackie in haar strakke outfit onder de warme zon. Ze voelde een druppel nat zweet over haar naakte hals en rug lopen en ze kreeg er genoeg van. Het was duidelijk dat zijn ex niet naar haar ging luisteren. Dan moet ze het maar direct voelen dacht ze. `´Jouw probleem is trut dat ik je zo helemaal in elkaar ga slaan ter overstaan van je ex. Ik trap je in elkaar! Ik veeg de vloer met je aan!`´

Jackie had er zin in om eindelijk haar handen te kunnen gebruiken om die slappe ex is flink aan te pakken. Maar ze vond de zorgeloze houding van Lisa wel erg vervelend worden. Mensen horen voor haar bang te zijn en zeker vrouwen. En dan helemaal vrouwen die een kop kleiner zijn dan haar.

Lisa keek de jonge vrouw goed in haar ogen en zei. `´Je hebt alleen een grote bek. Als je mij in elkaar wilt slaan dan daag ik je uit.`´ Jackie haar mond viel open van verbazing. Ray had gezegd dat ze bang en timide was en ze had verwacht dat de kleine vrouw zich als een angsthaas zou gedragen. Maar in plaats daarvan durfde ze haar uit te dagen?

`´Hahaha je durft nogal he? Heb je niet gezien dat ik veel groter en zwaarder ben dan jij? Je had nog weg kunnen lopen maar nu ga ik je helemaal in elkaar slaan Lisa.`´ Jackie maakte haar spieren wat los en kon niet wachten met beginnen met vechten. Ze had de afgelopen week zo veel nagedacht hoe ze deze vrouw een lesje zou leren dat het alleen maar een kwestie was van even uitvoeren.

Maar Lisa draaide zich inmiddels om en liep naar de uitgang van de grote tuin. ´´Je bekijkt het maar met je feestje ik ben weg.`´ Jackie zag de kleine brunette richting de uitgang lopen en had er nu genoeg van. Luid schreeuwend viel de jonge blondine de ex van Ray aan. Ze liep hard met grote passen op haar toe met het idee haar van achter aan te vallen. Lisa hoorde inmiddels de nieuwe vlam van zijn ex op haar af stormen en ze draaide zich op tijd om. Ze deed snel een stap op zij en stak haar voet uit om Jackie pootje te lichten.

``WHAAAAAAHAAA?`´ schreeuwde Jackie die alleen maar lucht ving en door het pootje haken van Lisa nu strompelend verder liep tot ze plat voorover viel en languit in het gras lag. Ze keek wat onnozel uit haar ogen en vroeg zich af wat gebeurde hier? Ze stond kreunend en zo snel op als ze kon en probeerde een nieuwe aanval.

Ze schreeuwde `´Jij trut ik ram je in elkaar!`´ Jackie zwaaide met haar rechtervuist. Maar Lisa blokte de klap en reageerde snel door met een rechter vuist Jackie vol op der gezicht te slaan. Jackie haar hoofd knapte naar achter en ze stond wat wankel op haar benen.

`´Jij kut wijf! Nu ga je eraan!`´ Schreeuwde Jackie die verrast was dat de kleine Lisa haar zo op haar gezicht had kunnen slaan. En weer haalde ze uit met haar rechter vuist. Maar de zwaai van haar arm was ongecontroleerd en Lisa reageerde met een harde punch vol in de buik van Jackie. De blondine maakte een vreemd gorgelend geluid terwijl ze vol in haar buik werd geslagen. Ze bukte voorover en ze stond met haar dikke kont omhoog terwijl ze een harde punch in haar maag kreeg.

Lisa was op de middelbare school ook vaak gepest door meiden die haar kleineerde. Haar kleineerde over haar uiterlijk en timide houding. Ze had er genoeg van en het voelde heel bevredigend dit arrogante wijf
een pak slaag te geven. Lisa ramde Jackie nog een paar keer op het gezicht en begon nu met haar vuisten ook het lijf van haar rivale te bewerken. De brunette had er vooral zin in om haar woede bot te vieren op de imposante tieten van Jackie. Ze sloeg met haar vuisten hard in op de linker en rechter borst van de jonge blondine. De borsten werden door de vuisten marteling letterlijk uit haar korset geslagen. Wat een gezicht was dit!

Ray kon niet geloven wat hij voor hem zag? Zijn iele ex vrouw ramde met goede vuistslagen op het lichaam in van zijn geliefde. En wat deed Jackie? Ze stond wankel op haar hakken terwijl ze klappen kreeg van Lisa. Ze werd in haar buik geslagen en op haar borsten. Het strakke korset ging steeds losser zitten door de harde
vuistslagen. En Jackie had het in de leren broek en korset nu zo warm gekregen. En vechten op hoge hakken was ook niet echt een goed idee kwam ze tot haar spijt nu achter.

De jonge blonde SM meesteres raakte in paniek. Van te voren had ze helemaal bedacht hoe ze voor de ogen van haar vriend zijn ex in elkaar zou slaan en haar zou onderwerpen aan haar wil. Maar wat er nu gebeurde was het tegenover gestelde. Ze moest iets doen!

Lisa schopte Jackie nu vol in haar kruis. De blondine haar laarsjes verlieten werkelijk even de grond door de trap tussen haar welgevormde benen. Haar mond en ogen vielen wijd open en ze stond met haar dikke kont voorover gebukt. De pijn was zo intens en ze probeerde deze uit haar kruis te masseren. Haar benen werden wankel en ze zakte op haar knieen.

“Dus jij wil mij een lesje leren. Jij stomme, dikke trut! Je bent niks waard haha kijk is hoe ik je binnen een paar minuten op je knieen heb. Ik zal er voor zorgen dat je me zult smeken op te houden jij vuile hoer!` ? Schreeuwde Lisa naar haar jongere rivale.

Ray kon niet geloven wat hij zag. Zijn brutale, jonge vriendin die altijd zelfverzekerd leek maar nu door zijn ex in elkaar werd geslagen voor zijn ogen? Hij schaamde zich voor haar. ``Kom op Jackie sta op! Dit kan toch niet!? Ze veegt de vloer met je aan!`` Schreeuwde Ray.

De woorden van haar vriendje deden Jackie pijn en ze probeerde haar eer te redden. Klungelig en langzaam stond ze op. Haar hele lijf deed pijn maar ze kon hier toch niet verliezen van zijn kleine ex?` ?Jij vuile teef ik heb er genoeg van! Je had gewoon geluk!` ? Schreeuwend zette ze weer een aanval in. Ze probeerde met een hoge schop Lisa uit te schakelen. Ze bewoog langzaam en de schop was volkomen mis en net op het moment dat het been van de stevige blondine op het hoogste punt was en geen doel trof hoorde je een scheurend geluid.

``RIIIIPPPPPPPPPPPPP!` ? De waanzinnig strakke broek begaf het. De stiknaad aan de achterzijde die tussen de volle billen liep scheurde volledig open. “HUH= Ik, ik eh huh?”? Met een stomme verschrikte uitdrukking keek Jackie over haar schouder naar haar kont. Ze had haar beide handen op haar billen en voelde in shock waar de schade zat.

``Hahaha, het verbaast mij niks. Ik vroeg me al af hoe je die dikke reet van je in die broek had gekregen.`` Lisa moest lachen om de belachelijke uitdrukking op het gezicht van Jackie en hoe ze geschrokken met open mond over haar billen wreef om te kijken hoe groot de schade was.

Lisa schopte de blondine opnieuw vol tussen haar benen. De broek scheurde van achter nog verder open en de vlezige, witte, dikke billen van Jackie kwamen in zicht. Ze droeg een zwarte string waardoor haar kont nagenoeg naakt was nu. De eerst zo sexy leren broek was vanachter gescheurd en hing nu half onder haar dikke kont. Lisa pakte Jackie nu bij het opgestoken haar en begon de blondine hard aan het haar rond te trekken.

Krijsend liep de SM meesteres nu voorover gebogen achter Lisa aan die haar aan het haar door de volledige tuin heen trok. Ze volgde met grote klungelige stappen terwijl ze voorover gebogen door de tuin werd
getrokken. De pijn was intens. Jackie had het idee dat het haar uit haar hoofd werd getrokken.
Op een bepaald moment liet Lisa los en Jackie vloog door. Ze maakte een aantal rondjes om haar as en haar wiebelige benen konden haar niet meer dragen. Ze viel languit naar achteren op 1 van de opgestelde tafels met lekkernijen voor het feest. Ze belande met haar kont en rug in een paar slagroom taarten en de gammele houten tafel brak onder het gewicht van de mollige jonge vrouw.

Lisa moest onbedaarlijk lachen. En het was ook een heel kolderiek gezicht. De eerst zo zelfverzekerde SM meesteres lag languit op de grond met haar armen en benen wijd terwijl ze taartresten over zich heen had liggen. Het haar van Jackie nat van het zweet zat volledig en verwilderd door de war. Haar korset hing hier en daar nog losjes over haar naakte en bezwete lichaam. En haar broek was vanachter aan flarden en hing onder haar kont. Ze keek hulpeloos en totaal verbijsterd.

‘‘?Godverdommen Jackie wat maak je me nou? Kijk hoe je er bij ligt. Je staat voor schut!” Ray schreeuwde in paniek en schaamte naar zijn vriendin. Ze was zo ?n stoere meid maar nu had zijn ex haar veranderd in een lachertje.

Jackie kwam iets bij en stond kreunend en uiterst moeizaam op. Haar kop was rood van diepe schaamte. Ze schaamde zich diep voor de lachwekkende vertoning die ze tot nog toe had neergezet. Ze moest de eer van haar en voor haar vriend redden. Ze zette vertwijfeld een paar stappen richting haar rivale. Ze durfde eigenlijk geen aanval meer te ondernemen. Met de moed der wanhoop viel ze Lisa aan. De blonde SM meesteres had haar armen voor zich om zo de nek van haar rivale te kunnen pakken. Maar Lisa greep haar rechter arm en pols, trok terwijl ze haar kont plantte in de buik van de blonde amazone en Jackie door de lucht liet vliegen met een judo flip. Jackie piepte van schrik en liet toen een wilde schreeuw van pijn horen terwijl ze plat op haar kont landde, de schok van de impact ging recht omhoog van haar ruggengraat naar haar hersenen. En wat er nog over was van de strakke broek van Jackie was nu finaal in stukken gescheurd. Jackie lag op haar rug naar adem te happen en keek verschrikt naar haar blote benen. Ze had geen broek meer aan? Besefte ze tot haar grote schrik.

Terwijl de jonge vrouw verdwaasd op de grond lag greep Lisa het zwarte korset en trok dit uit over het hoofd van Jackie. “Hey wat doe je ik eh hey”? Ze protesteerde zachtjes en tot haar schaamte lag ze nu topless in de tuin. Maar ze was te verzwakt om wat te doen. Ze voelde tot haar schrik en schaamte dat Lisa nu ook haar laarsjes uit trok. Jackie lag nu bijna volledig naakt op haar rug in de tuin. Ze droeg alleen nog haar zwarte stringetje.

Lisa keek tevreden naar wat ze had gedaan met Ray zijn nieuwe vriendin in slechts een paar minuten. Ze liet de versufte en geschrokken Jackie langzaam bij komen en op staan. Jackie zag er ontredderd uit. Ze hield kuis haar handen voor haar naakte borsten en stond voorover gebogen en met gekruiste benen tegenover Lisa.

“?En heb je nu nog zo ?n grote bek?” Vroeg Lisa. De jonge blondine besefte dat ze in een korte tijd een pak slaag had gehad van de ex van haar vriend en ook nog bijna volledig was uitgekleed. En terwijl Lisa haar belachelijk maakte en uitdaagde begon Jackie te huilen. Haar lippen trilde en ze wilde het tegen houden maar de tranen kwamen. Als een klein meisje stond ze kuis met haar armen voor haar borsten en zich klein makend voor Lisa. Ze jankte onbedaarlijk.

“Wat kan Ray nou in jouw hebben gezien? Je bent een slap, nietig klein meisje. En je grote mond is nu ook weg. Oh my god ik heb nog nooit iemand mee gemaakt die zo slag en nietig is als jij domme trut!” Deze woorden deden Jackie ongelofelijk pijn. En haar gevoel van eigen waarde had de ex van Ray in nog geen 10 minuten uit haar geslagen. Ze snikte en jankte en ze was tot haar schrik bang van Lisa.Bang dat Lisa door ging met het pak slaag dat ze had gehad.

Lisa wilde weer aanvallen en op datmoment begon Jackie te smeken. “Alsjeblieft Lisa, alsjeblieft oh sorry ik, ik bedoelde het niet zo laat me ik, ik...” En terwijl ze met haar handen voor haar kruis stond met gekruiste benen voelde Jackie de druk op haar blaas toenemen. En toen piste ze. Ze probeerde het met haar handen tegen te houden maar dit was onbegonnen werk. De pis liep langs haar benen en ging door de stof van het kleine, zwarte stringetje. Terwijl de pis langs haar benen liep jankte ze en smeekte ze Lisa op te houden.

Ray werd walgelijk om wat hij zag. Ze was toch een zelfverzekerde SM meesteres? En moet je nu kijken. Ze is doodsbang voor mijn ex en ze pist in haar broek. Lisa pakte de ontblote nippels van de borsten van Jackie. Lisa kneep er hard in en draaide de tepels. Jacky begon echt te schreeuwen van de pijn. Ze smeekte haar rivale om op te houden maar die had er genoegen in haar echt pijn te doen.

De vernedering van het pak slaag en het in haar broek plassen voor de ogen van haar vriend deden Jackie al ongelofelijk pijn. Maar de fysieke pijn was nu ook heel intens. Maar ze kon niets doen. De pijn verlamde haar.

Na de voltering van haar tepels liet Lisa de tepels nu los. De borsten van Jackie zagen er gehavend uit. Nadat Lisa haar tepels los liet sloeg ze de blondine vol in het gezicht. En terwijl ze met haar hooft naar achter nu met de handen op haar pijnlijke gezicht was schopte Lisa een been onder haar vandaan. Jackie belande hard op haar billen in de tuin. Ze kreunde van de pijn en ze lag hulpeloos op haar rug. “Je bent een arrogant varken!” schreeuwde Lisa.

Ze schreeuwde dat Jackie op haar handen en voeten moest gaan zitten. En gaf nu de instructie dat de blondine een varken moest na spelen. “Huh een varken ik? huh, huh?”? Reageerde Jackie. En ook al schaamde ze zich enorm ze ging op handen en voeten kruipend door de tuin en maakte het geluid van een varken, Gnor, gnor het was een ongelofelijk schouwspel. De jonge vrouw deed een varken na en kroop op handen en voeten terwijl ze het geluid imiteerde van een varken.

Ray was diep geschokt om wat hij zag. Hij was zo teleurgesteld in zijn huidige vriendin. Ze werd de les gelezen door zijn ex. En ze zag er kruipend op haar handen en knieën klein en belachelijk uit.

Lisa pakte met haar linker hand het natte en bezwete haar van haar rivale en met haar rechter hand greep ze in het natte kruis van Jackie. Ze tilde de jonge vrouw van de grond en gooide haar vooruit over een andere tafel heen. Ze belande languit over voedsel dat was bedoeld voor het tuinfeest. Ze lag maar haar blote borsten en buik op de tafel en ze had zich nog nooit zo beroerd gevoed. Jackie was in elkaar geslagen door een veel kleinere en oudere vrouw. En ook bijna volledig uitgekleed. Al voelde ze nu de vingers in het taillebandje van haar string. En ze voelde hoe de string werd uitgetrokken over haar naakte billen, en benen. Nu lag ze dus echt volledig naakt in de tuin.

Jackie wilde dood van schaamte. Hoe anders was haar plannetje uitgepakt. En ze had ook een paar camera”s mee laten lopen om de afgang in beeld te brengen en live op haar website te laten mee draaien.

10 minuten later verliet Lisa het feestje. Ze had Jackie op haar rug vastgebonden. Met haar benen in de lucht aan haar polsen vast gemaakt lag ze er belachelijk bij. Ook had ze haar met pis doorweekte stringetje in haar mond gepropt en ducktape over haar mond gedaan. En ze had een banaan in Jackie haar kontgat gestoken.

En zo zouden de gasten van het feestje Ray en zijn nieuwe vriendin zien liggen als ze de tuin in zouden komen. Jackie lag volledig voor schut met haar benen wijd en omhoog. Haar kale kutje vol in zicht. En een banaan in haar anus gestoken. Ze had een onnozele uitdrukking op haar gezicht van angst en ongeloof. Ze was nat van het zweet en tranen liepen over haar wangen.

Ray zat ook vast en keek vol afkeuring naar zijn nieuwe vlam. Hij kon niet geloven dat zijn stoere vriendin eigenlijk een slappe trut bleek te zijn. Hij kon gewoon niet geloven dat zijn ex haar met zo veel gemak in elkaar had geslagen en ook nog is extra vernederd?

Omdat het pak slaag en de marteling opgenomen waren en live werden uitgezonden op haar eigen website was het gedaan met de SM meesteres carriere van Jackie. Ze zou een nieuwe roeping krijgen als sub girl. Hierin bleek ze namelijk veel beter te zijn.

Die avond hadden de gasten van het feest iets gezien bij binnen komst waar ze nog jaren over zouden praten en lachen. Ray zijn stoere vriendin lag languit naakt op de grond naast een gekantelde tafel met eten. En wat stak er nu uit haar kont gat? Jackie kon van schaamte geen woord uitbrengen en ze had een betraand en vuurrood hoofd. Ze wilde in de grond verdwijnen als dat een oplossing was geweest.

Ray en Jackie zijn nog steeds samen en zijn jongere vriendin heeft nog steeds een grote mond. Alleen weet hij nu dat die grote mond niet veel voorstelt.



Einde

*

Offline Amanda44

  • Senior Member
  • ****
  • 55
Re: Het voorspel is soms leuker...
« Reply #1 on: August 13, 2022, 02:58:34 PM »
"Oh wat een heerlijk pak slaag krijgt de zogenaamde stoere meid! Haha"

*

Offline TheThgiftac

  • Full Member
  • ***
  • 31
  • I like tit vs. tit and legbending catfights
    • catfight comics
Re: Het voorspel is soms leuker...
« Reply #2 on: August 16, 2022, 02:06:41 PM »
Leuk verhaal!
Get my catfight comics at www.gumroad.com/thethgiftac and
www.lulu.com/search?adult_audience_rating=&contributor=TheThgiftac
New catfight content will be released this summer (2024) on: www.subscribestar.adult/catfight