News:

PRODUCERS & OTHER FORUMS SITES: Please note - you MUST HAVE A RECIPROCAL LINK back to this site is you wish to ADVERTISE your site on this forum. If you do not have a link back to us, we will remove your posts with immiediate effect - 25th April 2010

De uitdagende indringster...

  • 3 Replies
  • 1830 Views
*

Offline Raycat

  • God Member
  • *****
  • 134
De uitdagende indringster...
« on: August 02, 2019, 08:31:08 PM »
Hallo allen,

Dit verhaal heb ik speciaal voor mijn fcf vriendin Nata geschreven: https://www.freecatfights.com/forums/index.php?action=profile;u=60469
Geniet ervan. En graag jullie reacties.


De uitdagende indringster...

Tamara is een 25 jarige Limburgse die het allemaal heeft wat haar hartje begeerd. De roodharige jonge dame is getrouwd met Pim. Haar man bezit in het centrum van Maastricht 3 succesvolle kapperszaken. Tamara die kapster van beroep is staat nog een paar ochtenden in de week in de zaak maar meer alleen om wat te kunnen kleppen met de klanten. Zichzelf onderhouden hoeft ze niet meer sinds ze 5 jaar geleden Pim leerde kennen.

Hij overlaadt haar met cadeaus en ze wonen in een prachtig huis aan de rand van het centrum. Ze heeft ook een paard van Pim gehad waar ze een paar keer per week op rijdt. Verder besteedt Tamara haar tijd aan shoppen en er op uit gaan met haar 3 beste vriendinnen Celina, Rosa en Birgit.

Tamara kent de meiden al vanaf de lagere school. Later zijn ze ook de middelbare school samen doorgelopen en tegenwoordig doen ze nog veel dingen samen. Shoppen, roddelen, bij elkaar op de koffie en sinds een paar maanden zitten de dames ook gezamenlijk op de sportschool.

Tamara is de leidster van de dames vriendenclub. Dat is al sinds kinds af aan. De roodharige is nu eenmaal de brutaalste van het stel. Ze vindt zichzelf ook de lekkerste van haar clubje. Tamara mag er idd. zijn. Ze heeft een leuk koppie. Prachtig lang krullend rood haar tot op haar schouders. Sproeten die haar wat ondeugend maken. Verder heeft ze een lekker lijf. Mooie grote en volle borsten. Ze is 175 cm groot en weegt 79 kg.

Tamara is alleen wat minder te spreken over haar erg witte huid waar je als roodharige natuurlijk niet aan ontkomt. En ze vindt haar borsten te slap. Deze zijn vol maar hangen te veel naar haar smaak. En het ergste minpuntje is toch wel haar kont. In een strakke broek of lycra ziet haar kont er mooi en vol uit. Dat is deze ook wel maar als ze haar strakke broek uittrekt zijn haar billen toch wel behoorlijk dikker en dan zakken ze ook nog is. De reden dat ze een paar maanden geleden is gaan sporten zijn dan ook die billen. Ze zijn gewoon veel te slap en hier moet wat aan gedaan worden besloot ze. Natuurlijk moesten Celina, Rosa en Birgit van haar ook lid worden van de sportschool want ze had geen zin om alleen te gaan.

"Nou meiden  tijd om het lijf weer in beweging te zetten" zei Tamara tegen haar vriendinnen terwijl deze instapte bij haar in Tamara's gloednieuwe SUV. "Hoi Tamaar, pfff wat ben jij toch altijd fanatiek zeg. Wij hadden helemaal geen zin vandaag" Grapte Rosa. "Tut tut kom op meiden we moeten aan onze shape blijven werken" zei Tamara terwijl ze op weg ging naar de sportschool.

Op de sportschool was Tamara wel een verschijning. Ze droeg altijd strakke lycra pants in felle kleuren. En er boven een opvallende top om haar mooie volle borstpartij te accentueren. Verder flirt ze graag met de mannen al daar. Sporten ach dat deden de meiden af en toe tussen het roddelen door. En vandaag was er weer een reden om te roddelen.

"Kijk we hebben een nieuwe" merkte Celina op. De meiden zagen idd. een nieuwe dame Fanatiek op de loopband staan.

Het viel Celina op dat dit een fitte dame was. Een blonde jonge meid met een prachtige volle kont zo viel haar op. Dit soort gedachte maakte Celina de laatste tijd wel een beetje van slag. Ze had al een jaar geen relatie en merkte dat ze vrouwen begon te beoordelen op hun uiterlijk en dat sommige vrouwen haar bovenmatig interesseerde.

"Nou laten we dan maar is kennis maken met haar" stelde Tamara voor. De roodharige liep lichtjes met haar kont wiegend naar de "nieuwe" sportende dame op de loopband. Haar vriendinnen volgde. Rosa en Birgit direct achter Tamara aan en Celina wat weifelend. Celina begon zich het laatste jaar ook te ergeren dat alles leek te draaien om Tamara en dat de andere er niet toe deden.

Aangekomen bij de loopband stond Tamara met haar handen op haar heupen te kijken of ze werden opgemerkt door de blondine. De blonde vrouw viel het op dat er een 4 tal dames naast haar stonden en besloot te stoppen. "Eh hallo zijt er iets?"

"We willen ons even voorstellen" zie Celina. "Het viel ons op dat je hier nieuw bent." De blondine stapte van de loopband af en stond tegenover de 4 vrouwen. "Eh ja dat is correct. Ik ben hier nieuw he. Mijn naam is Nata. Aangenaam om met u kennis te maken." Ze stak haar hand uit naar Celina.

Daarna wilde Nata ook de andere dames de hand schudden maar Tamara stak haar hand op. "Wel, wel, wel hebben we hier te maken met een Belg op onze sportschool?" Nata vond dit nogal een vreemde opmerking maar bleef beleeft. "Eh ja mevrouw ik zijt een Belgische idd. wat is het probleem?"

"Het probleem is dat jullie Belgen hier in Maastricht altijd het werk komen inpikken van ons Nederlanders. Dus ja in mijn ogen ben jij een probleem." En Tamara nam de blondine intimiderend van top tot teen op. "En meiden kennen jullie die mop van die Belgische die op onze sportschool kwam sporten? Nou die pleurde na 1 les op." hahahahaha Rosa en Birgit lachte uitbundig met hun "leidster" mee.

De blonde Celina daar integen vond het maar een domme opmerking van Tamara en keek wat beschaamt weg.

Nata de Belgische blondine was wel wat gewend in haar leven. Ze herkende een trut als Tamara meteen en was niet erg verbaast over haar domme grap. Ze liet het meiden groepje even bekomen van de lach en keek de roodharige bimbo diep in de ogen aan. "Nee madam die grap kende ik nog niet. Ik ken wel die grap van die Belgische madam die op de sportschool bleef sporten en eigenhandig een roodharige bimbo buiten zette. Kent ge die ook misschien?"
De monden van Tamara, Rosa en Birgit vielen open van verbazing. "Wat?" dacht Tamara. Is dat wijf mij nou aan het bedreigen??? "Zeg Belgische domme doos. Durf mij nog een keer te bedreigen dan zal je dat bezuren." En ze keek neer op de Belgische Nata en wilde haar zo intimideren. "Het is dat ik nu geen zin heb om je op je lazer te geven maar anders. pff kom op meiden we gaan wat nuttigs doen." En Tamara liep weg met haar gevolg. Alleen Celina bleef nog even staan.

Ze had moeten grinniken bij de opmerking dat Nata haar eruit zou flikkeren. Eindelijk iemand die zijn of haar mond tegen Tamara durfde op te zetten. Celina had de Belgische blondine is goed opgenomen. Wow ze is knap dacht ze. Nata was 170 groot en 60 kg. Ze was een ranke en slanke dame. Mooie stevige benen. Strakke buik en weliswaar kleine borsten maar dit maakte haar niet minder aantrekkelijk. Ze had een leuk gezicht met gulle lach. Lang blond haar tot  over haar schouders en een heerlijke volle kont. Celina had de behoefte om de kont van de Belgische schone zachtjes te strelen.

Maar de slanke blondine werd ruw uit haar dromen geholpen door een schreeuwende Tamara dat ze op moest schieten en zich bij haar aan te sluiten. "Oh eh sorry ik kom." Celina maakte nog even kort oogcontact met Nata voordat ze haastig naar haar roodharige "leidster liep".

Nata keek de kleine blondine na en moest lachen om de vertoning. Die roodharige bitch speelt die andere dames gewoon de baas dacht ze. En wat een arrogante madam is die rooie. Nou ik ga hier niet weg. Dan zal ze van goede kom af moeten wezen.

De blondine was 2 weken geleden in Maastricht komen wonen. Haar relatie was uitgegaan. Ze had mot gehad met haar ouders en was haar job kwijt geraakt. Hier in Holland had ze een goede nieuwe betrekking aangeboden gekregen en ze had besloten die kans met beide handen aan te pakken.

In de weken die volgde kruisten de paden van Tamara en Nata zich nog een aantal maal. De Belgische kwam iedere week net als de 4 vriendinnen wel in de sportschool en dan liepen ze elkaar tegen het lijf. Tamara had een enorme pest aan Nata. Die domme Belg noemde ze haar. En als Nata op een aantal meters van hen af stond dan begon Tamara luidkeels een nieuwe Belgenmop te vertellen. Birgit en Rosa lachte dan uitbundig met de roodharige mee maar Celina deed dit steeds minder. Ze begon zich na al die jaren behoorlijk aan Tamara te storen. Het moest altijd om haar draaien en ze behandelde Birgit, Rosa en haarzelf als schoothondjes.

Celina had vorige week zelfs even staan praten met de Belgische en kreeg te horen van Tamara dat ze dat maar niet meer moest doen. Celina had geïrriteerd gevraagd waarom dit dan wel niet mocht. "Celien die kut Belg moet hier oprotten! Daarom wil ik niet dat jij met haar praat. En let op mijn woorden ik ga die domme Belg zo zieken dat ze hier jankend de stad verlaat." En met een zelfvoldane grijns op haar gezicht was Tamara al in haar nopjes met wat ze in gedachte had voor Nata.

In de weken die volgde had Nata te maken met vervelende pesterijtjes. Ze reed altijd met haar fiets naar de sportschool en iedere keer als ze huiswaarts ging was haar fiets omver gegooid. Of lag ergens een 50 tal meters verderop. En vorige week waren zelfs de banden lek gestoken. Nata kon veel hebben maar hier was ze wel woest om geworden. Ze had een sterk vermoeden dat die enge rooie van een Tamara hier achter zat maar ze kon haar natuurlijk zonder bewijs niet zomaar beschuldigen.

Wel keek de roodharige bitch iedere keer als ze elkaar zagen in de gym haar vuil aan. Vandaag besloot ze er wat van te zeggen. "Zeg ik weet niet wat u mankeert maar iedere keer als gij mijn aankijkt is het alsof ik u iets heb misdaan. Zou u zo vriendelijk willen zijn hiermee op te houden?" Tamara nam Nata van top tot teen op en keek haar daarna diep in de ogen. "Zeg domme Belg. Ik kots van je. Je denkt hier een beetje de show te stelen met je arrogante houding van kijk is wat een hele madam ik ben. Nou ik pik het niet. Jij moet hier gewoon oprotten!" En de roodharige drukte haar borsten tegen Nata aan en keek ietsje op haar neer.

Ze had haar handen op haar heupen en wilde hiermee de Belgische imponeren. En het had wel enig effect. Nata was een type wat niet snel door iemand werd geïmponeerd maar ze had toch wel enig ontzag voor deze enge rooie. Tamara was immers wat groter en zwaarder en zou het tot een gevecht komen dan zal ze echt aan de bak moeten zo bedacht ze. Maar de Belgische had een groot gevoel van eigen waarde en drukte haar wat kleinere borsten ferm tegen te volle boezem van de rooie. "Ik begin mij zo langzaamaan een beetje te irriteren aan u kak madam. Misschien is het tijd als wij dit is een keer gaan uitvechten met elkaar om te zien wie hier dan wel de sterkste is. U heeft een hele grote mond maar kan gij uw gebluf ook waarmaken?" En ze drukte haar boezem verder tegen haar rivale en keek haar recht in de ogen.

Tamara was in haar hele leven nog niet tegen gesproken of uitgedaagd. De Belg die haar borsten tegen haar aandrukte en haar zelfs ietsje deed wankelen maakte wel een indruk op haar. Ze wilde het zichzelf niet toegeven maar ze was geïntimideerd en wist ook even niet wat te zeggen. Birgit en Rosa keken ook wat verbaast om de brutaliteit van de Belgische en Celina keek geamuseerd. Ze dacht "wow eindelijk is iemand die Tamara een weerwoord durft te geven. En kijk hi, hi Tamara weet even niet waar ze het zoeken moet. lol." "Ha dat dacht ik al. Gij hebt alleen een hele grote mond. Ik moet om u lachen." Nata draaide zich om en liep langzaam schrijdend en met haar heupen deinend van links naar rechts weg. Ze had de rooie haar mond gesnoerd.

"Wat, eh ik eh godverdomme die rot Belg!" Tamara haar gezicht liep rood aan en ze had haar tanden op elkaar van frustratie. "Dit pik ik niet. Let op mijn woorden meiden ik ga dat tyfus wijf binnenkort helemaal in elkaar slaan." En ze liep boos met grote stappen weg. "En sta daar niet zo allemaal. Meekomen!" Commandeerde ze. Birgit en Rosa volgde meteen maar Celina was opgewonden van het hele gebeuren. "Wow Nata daagde Tamara uit en ze wist niet waar ze moest kijken? OMG dit is zo fucking geil." dacht ze. En ze keek vol bewondering naar de Belgische die zelfverzekerd door de gym liep met het hoofd omhoog. Ook keek Celina weer naar die geweldige volle kont van de blonde. Die kont wilde ze maar al te graag voelen en strelen en zelfs kussen. Gedachtes die Celina van slag maakte omdat ze toch gewoon hetero seksueel was dacht ze?

Die avond zat Nata op de bank een magazine te lezen. Even helemaal ontspannen na een drukke werkweek en een uurtje intensief sporten. Op dat moment zoomde haar telefoon. Er was een appje binnengekomen van een onbekend contact? Ze las het berichtje. "Jij vuile Belg ik maak je kapot. Ik wil een duel met jouw 1 op 1. Dan maken we uit wie hier de sterkste is. Met als inzet lidmaatschap van de gym. Als ik win wat natuurlijk zo is rot jij op! Win jij hahaha laat me niet lachen dan verlaat ik de gym voorgoed. Morgen avond. De gym en je moet wezen bij zaal G2. Dit is een afgesloten zaaltje waar wij dan 1 on 1 gaan uitmaken wie er hier het sterkste is. Zonder publiek." stond er in het berichtje te lezen.

Nata was wel enorm verrast door het appje van haar roodharige rivale. Ze dacht er even over na maar ze wist dat ze niet kon weigeren. Een duel weigeren zou haar tot een loser maken. Ze moest op de uitnodiging in gaan. Wel bedacht ze is het veiliger als ik ook een aantal rules stel. Ze typte in "zeg madam, weet ge wel waaraan u begint? Een duel 1 on 1 met mij zou u wel is als heel pijnlijk kunnen ervaren. Maar ik ga op uw uitnodiging in. Wel heb ik ook zo mijn eisen. We worstelen en degene die als eerste 3x aftikt heeft verloren. En we worstelen slechts gekleed in string. Durft gij dat wel?"

Tamara die naakt in bed lag en met haar linker hand haar gevoelige lijf betaste was helemaal voldaan met zichzelf en haar plan. Het appje naar haar rivale met de uitdaging moet voor de Belgische wel als heel brutaal zijn overgekomen zo bedacht ze. Heel voldaan wachtte ze op het antwoord. Maar tot haar verbazing ging Nata op haar uitnodiging in en ze had zelfs eisen? "Wat wil ze? Topless gaan stoeien met die Belgische? No way ze bekijkt het maar. Maar als ik weiger lijk ik een loser dacht de roodharige. "Ok ik ga op uw uitnodiging in maar ik hou wel mijn BH aan. Jij bent natuurlijk een lesbo die er op kickt dat ik bijna niets aan heb." Het antwoord van Tamara was verrassend. Ze ging akkoord mits ze haar BH kon aanhouden. Nou ok dan dacht Nata.

De volgende avond om 20:00 uur kwam Nata aan bij de gym en liep af op zaaltje G2. Ze klopte op de deur en Tamara deed open. De roodharige keek haar intimiderend aan en zei "Zo dat je nog durft te komen. Je gaat hier een vreselijk pak slaag van mij krijgen domme Belg hi hi." De blondine was wel enigszins geïntimideerd door haar rivale maar stapte naar binnen. "Jij kleedt je daar om ik doe het in het bijzaaltje hierachter commandeerde de rooie."
De blondine liep naar een klein verkleed zaaltje en merkte dat ze wat zwaarder moest ademen. Enerzijds door de opwinding om eindelijk weer is het gevecht met iemand aan te gaan. Anderzijds omdat ze de kracht van de bimbo moeilijk kon inschatten. Ze zou wel is een hele goede vechter kunnen zijn bedacht ze zich.

Nata droeg een strakke zwarte loopbroek en een rood strak shirt. Ze deed het shirt eerst langzaam uit. Daarna ging ze zitten en ze maakte haar witte sneakers los en trok de schoenen uit. Langzaam deed ze ook haar witte sopjes omlaag. Dit uitkleedt ritueel maakte Nata altijd erg opgewonden. De spanning wat komen gaat en je zelf bijna volledig uitkleden liet haar het goed bevallen. Het was ook even een moment om tot haarzelf te komen. Ze stak haar duimen in de broeksband van haar strakke running broek. Ze voelde hoe het strakke elastische textiel langzaam over haar heupen en billen omlaag ging. Lager over haar dijen en tenslotte helemaal uit. De Belgische maakte ook haar BH los en haar kleine en pronte borstjes deinde langzaam. Ze had nu nog haar roze string aan maar deze deed ze ook uit. Langzaam voelde ze hoe het textiel omlaag ging tussen haar billen en ze voelde hoe haar vrouwelijkheid ontbloot werd. Ze was nu volkomen naakt.

Met haar roze stringetje wreef ze zachtjes over haar vochtige kruis. Ze pakte uit haar sporttas een rode nieuw stringetje. Rood uitgekozen uiteraard omdat ze met haar rooie rivale ging vechten. Het piep kleine broekje trok ze langzaam aan en trok deze zachtjes omhoog over haar heupen. Het gevoel van het broekje wat tussen haar billen omhoog werd gehesen was verrukkelijk. Haar hele lichaam, borsten, tepels, billen en vagina waren uiterst gevoelig door de adrenaline die door haar lijf ging.

Nata bekeek zichzelf van top tot teen in de spiegel en ze constateerde dat ze er goed uitzag. Met haar rechtervinger streek ze zachtjes langs haar vrouwelijkheid. Ze moest zich opperbest presenteren. Dit zijn geen makkelijk titel fights. Maar ze was er klaar voor. De blondine liep de zaal in en zag op de matten haar rivale al staan. Tamara was gekleed in een strakke, rode slip en droeg haar rode BH die haar imponerende boezem bij elkaar hield. Tamara stond zelfverzekerd met haar handen op haar wijde heupen. Ze had er heel veel zin in om die domme Belg is helemaal in elkaar te gaan slaan.

Nata stond voor haar en ze bekeek de blondine is goed. Ze was slank zag ze. Maar ook wat strakker dan ze zelf was. De Belgische zou wel is best sterk kunnen zijn bedacht ze zich. Een gevoel van onzekerheid en lichte angst ging door haar heen. Maar al snel stopte ze dit gevoel weg. Zij was immers Tamara de meid die alles voor elkaar kreeg in haar leven wat ze wilde.

Nata liep op haar blote voeten naar haar rivale. Ze voelde opwinding. In het verleden had ze gedaan aan Judo en Ji Jitsu. Ze had wedstrijden gevochten en sinds ze was gestopt miste ze de spanning. Haar tepels waren hard en haar ademhaling was intenser en ze had een droge mond. Ook voelde ze elke vezel in haar lijf. En omdat ze slechts gekleed was in haar rode stringetje gaf het naakte gevoel een siddering van opwinding.

"Zo gij en ik gaan uitmaken wie hier mag blijven. Dit zijn de regels van de match. We worstelen. Dat houdt in dat gij en ik elkaar door middel van houdgrepen moeten pinnen. Degene die het eerst 3 matches verliest door aftikken is de loser. Dus geen slaan, schoppen of haren trekken. Snapt ge dat Rooie engerd?" Het gezicht van Tamara betrok. "Zeg wil jij je grote mond tegen mij houden. Ik weet echt wel hoe ik moet worstelen hoor." Maar ze bedacht op dat moment dat ze dit eigenlijk helemaal niet wist. Tamara had in haar hele leven nog nooit gevochten of geworsteld. Ze had eigenlijk geen idee wat ze moest doen? Daarom had ze voor wat support gezorgd.

"Meiden kom maar te voorschijn hoor hahaha." Tot grote verrassing van Nata kwamen de 3 vriendinnen van Tamara uit de kleedkamer waar haar rivale zich had omgekleed. Celina, Rosa en Birgit kwamen op hen toegelopen. Rosa en Birgit breed lachend en Celina wat beschaamd op de achtergrond. "Zeg zijt gij zot geworden? Wij hadden een deal. Gij en ik 1 op 1 in een match zonder toeschouwers." reageerde Nata verontwaardigd.

Ze voelde zich nu ongemakkelijk en bekeken slechts gekleed in haar kleine stringetje. "Ik bepaal nu eenmaal trut." zei Tamara. "Ik wil dat mijn vriendinnen getuigen zijn van het pak slaag dat ik je hier ga geven. hahahahaha'" mmmmm Ze voelde de macht die ze over de blondine had en het maakte Tamara geil. Ze werd geil van de gedachte dat ze de Belgische volledig voor schut ging zetten. hahaha

"Nou moet je dat zien Rosa zei Birgit. Ze staat bijna in haar nakie. En pffff nou de tieten wedstrijd heb je al gewonnen hoor Tamaar. hahaha ze zijn veel kleiner dan die van jouw hahaha MISS TINY TITS she is haha. Maar Celina die de laatste weken steeds meer interesse had gekregen in Nata en er achter kwam dat ze op een vrouw zou kunnen vallen bekeek de blonde schone nog is goed. Ok ze had kleinere borsten dan Tamara. Maar haar lijf was strak. Heerlijk strak en je zag haar spieren onder de oppervlakte van haar gladde huid. En die kont en ze keek ook naar Nata's kruis. Wow zie de welving in haar broekje… Celina werd heel opgewonden. Maar ze was ook bang. Tamara zou haar wel is heel veel pijn kunnen doen.

"Nou genoeg geluld tijd dat we vechten stomme trut!" Tamara ging staan met licht gebogen benen en haar armen vooruit. Nata naderde haar voorzichtig. De vriendinnen van de Limburgse keken met spanning toe. Het ging dan nu toch echt gebeuren! De 2 vrouwen vlogen elkaar aan. Beide grepen ze elkaars handen en stonden tegenover elkaar in een test van kracht. Tamara duwde uit alle macht. En wilde snel resultaat. Nata had vaker gevochten en wist dat ze geduldig moest zijn. De beide vrouwen spanden al hun spieren. Hun borsten kletsten tegen elkaar en ze probeerde elkaar omver te duwen. Terwijl ze elkaars vingers in elkaar geklemd hadden. Ze knepen in elkaars handen en duwde hun lijven tegen elkaar aan.

"PPFFFFF, EEEHH PFFFF" Tamara was behoorlijk aan het kreunen. En het leek nu wel of ze de test op kracht ging winnen. Want Nata ging naar achter maar deed dit nu heel plotseling met volle kracht. "HAAAAAAAAHHH" schreeuwde Tamara terwijl ze opeens naar voren werd getrokken. Ze vloog naar voren omdat ze zelf veel kracht zette. Nata trok haar roodharige rivale naar voren en liet 1 hand los en terwijl Tamara op haar knieën viel pakte ze met beide handen de rechterarm van haar rivale. Deze arm boog ze half achter de rug van Tamara en plaatste haar linker elleboog in de achterkant van de bovenarm van haar tegenstandster. Tamara krijste het uit van de pijn!
 "AAAARRRRRRRRRRRGGGGGHHHH OOOOH OOOH AAAAHHH" ze lag op haar knieën met haar kont omhoog en haar gezicht op de mat gedrukt. De blonde rivale had haar rechterarm gestrekt en duwde met haar elleboog op de gestrekte arm. De pijn was intens. Rosa en Birgit hadden geamuseerd naar het begin van de match gekeken. Dit zou immers een pak slaag zijn wat zijn weerga niet zou kennen. Hun trotse Tamara zou is laten zien wat vechten is. Maar ze schrokken zich rot van de snelle beweging van de Belgische en het feit dat Tamaar opeens op de grond lag met haar arm geklemd. En ze krijste als een speenvarken!

"OOOOHH AAAAH OOOOOOHH" ze had zo een pijn in haar arm dit was gewoon niet te geloven. En hoe kwam ze hier uit? Ze probeerde nog wat te schoppen maar iedere keer als ze dit deed werd de armklem aangehaald. Oh de pijn was onverdraaglijk. Nu al afkloppen? Het idee alleen al deed haar blozen van schaamte. Maar ze kwam er met geen mogelijkheid uit. Dus klopte ze af. "Ik klop af, ik klop af, ik klop af."

"Tevreden over haar eerste winst liet Nata de arm los van haar rivale. Ze was heel tevreden over deze eerste move. En ze bedacht wat gaat dit makkelijk? Ze ging weer naar het begin van de mat en nam haar concentratie weer. Nu overmoedig en arrogant worden zou volledig fout zijn bedacht ze zich.

Haar rivale had pijn in haar arm. Met een rood hoofd stond ze op en wreef over haar pijnlijke arm. Ze was zich rot geschrokken. Van de pijn en van het onverwachte. "Jij vuile trut ik ga jouw zo verschrikkelijk pijn doen!" schreeuwde ze. Rosa en Birgit moedigde hun vriendin nog een keer goed aan. En ze vloog op Nata af. Ze probeerde de blonde bij haar middel te grijpen maar Nata sprong opzij. "UMMPPHH" Tamara greep mis en stapte met een paar klungelige stappen door voordat ze op haar knieën viel. Ze stond snel op en wilde maar 1 ding. Die Belg verslaan. Ze rende op Nata af en de vrouwen grepen elkaars handen weer vast.

Nata was geconcentreerd en stil. Ze wist wat ze in dit soort matches moest doen. Tamara maakte allemaal puffende geluiden en ze begon al aardig moe te worden. Haar gezicht was bijna net zo rood als haar lang krullende rode haar. Ze voelde haar spieren branden. Dit alles was heel verwarrend voor haar. Zij zou toch immers moeten winnen hier? Nata maakte een beweging met haar armen zodat deze los kwamen uit de greep van haar rivale. De armen van Tamara werden naar buiten geslagen. En op dat moment plante de Belgische haar voet op de borst van Tamara en duwde haar vol naar achter.

"AAAHAAAAAAAAAAHHHHHH" De roodharige werd met grote kracht naar achter geduwd en viel vol op haar stevige kont. "UNNGGGGGGGGGG" De impact van de klap was behoorlijk. Kreunend probeerde ze snel op te staan. Op dat moment voelde ze tot haar grote schrik dat haar BH werd losgemaakt en afgerukt?! Nata die slechts gekleed was in haar rode stringetje vond het niet fair dat Tamara gewoon haar BH had aangehouden. Nu ze moeite had om op te staan rukte ze de BH af bij haar tegenstandster. "Hey laat dat, wat doe je? OHOHOH OEEOEE OEE HAAAA" schreeuwde Tamara.

De roodharige stond nu met haar handen voor haar grote borsten en keek met een beschaamd rood aangelopen gezicht rond van wat gebeurd mij hier nu? "Ik vecht topless dus u ook! Nou komt er nog wat van?" riep de blondine. Tamara was woest. Ze had bedacht dat ze dit gevecht wel even zou winnen maar voorlopig stond ze behoorlijk voor schut bedacht ze zich. Ze wist echt even niet wat te doen. Ze liet haar handen zakken en wist dat ze weer moest aanvallen maar had hier helemaal geen zin in.

"Moet je kijken Roos zei Birgit. Wat een hangtieten heeft Tamaar?" Het floepte er uit bij Birgit die toen ze het zei beschaamd weg keek van Tamara. Maar de borsten van de roodharige waren groot en vol. Maar het waren ook gewoon enorme hangtieten. Ze hadden hun "leidster" immers nooit naakt gezien dus was dit wel echt schrikken voor hen.

Nata zag de rooie bitch weer op haar afrennen. De borsten van Tamara deinden hevig met iedere stap. Ze wilde het hoofd van de blonde in een headlock nemen. Maar Nata was haar te snel af. Ze dook weg en vloerde haar rivale door haar pootje te lichten. "UNNGGGHHH" met haar grote tieten viel ze vol op de mat. Nata dook direct op haar rug en pakte haar rechter onderbeen en boog het been van Tamara volledig dubbel zodat haar hiel de onderkant van haar kont raakte. Weer krijste de Limburgse alles bij elkaar. De pijn was weer zo intens. "OOOOOOHH  AAAAHHHHHH" en terwijl ze lag te krijsen sloeg ze van de pijn met haar handen op de grond.

Op haar gezicht een totale onnozele grimas. Ze stond op het punt om te gaan janken. Rosa en Birgit wisten niet wat ze zagen? De Belgische blonde veegde compleet de vloer aan met hun "leidster?" Tamara ging voor schut. Kijk nou hoe belachelijk ze erbij ligt dachten ze. Celina moest onbedaarlijk lachen. Ze had al een aantal jaar genoeg van de attitude van Tamara. En kijk nu eens hoe belachelijk ze erbij ligt. hahahahaha En oh wat is die Belgische een spannende meid. Kijk is naar haar kracht en controle.

"En geeft ge op?" Tamara werd gek van schaamte maar ze kon niet anders de pijn was zo intens. "JA JA JA JA IK GEEF OP IK GEEF OP!!!" Nata liet het been los en Tamara lag er bij als een zielig hoopje. Haar lijf was nat van het zweet. Ze kreunde had pijn in haar arm en been en kon bijna niet op staan. Nata werd meer en meer opgewonden. Ze had deze kak madam volledig in haar macht. Ze voelde tijdens het gevecht ook het gebrek aan kracht bij haar rivale. En ze zag haar nu zo hopeloos liggen en ze keek naar die volle kont in die grote rode slip. Ze dacht  zal ik? hahaha hihi.

Nata pakte de broeksband van de grote rode slip van haar rivale en trok deze omlaag. "AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH OOOOEEEEE AAAAHHHHH" schreeuwde de roodharige. Ze voelde tot haar schrik en ongeloof hoe haar slip van haar dikke kont werd getrokken? De slip ging omlaag over haar kont, haar dijen, knieën en volledig uit! "Moet je kijken Roos wat een ongelooflijk dikke reet ze heeft? Moet je kijken, hahahahahaha" Birgit zei weer direct wat ze zag. En idd. Tamara had een dikke kont. Een slappe kont ook. Normaal door middel van strakke correctie slips nog wel in proporties te houden. Maar zonder enige ondersteuning had ze gewoon een veel te dikke en slappe kont.

"En moet je kijken hoe wit  haar reet is!" merkte Rosa op. Ze was eindelijk opgestaan en zag haar vriendinnen naar haar wijzen en lachen. Ze stond er belachelijk bij. Volledig bezweet, haar rooie haar volledig in de war in een wilde bos op haar hoofd en volledig uitgekleed. Haar borsten hingen en haar dikke reet was exposed. Ze schaamde zich verschrikkelijk. Ze probeerde wanhopig met haar handen haar naakte kale kutje, en veel te dikke kont te bedekken. De Belgische had haar volledig voor schut gezet. Tamara kon wel janken maar dan zou ze zich nooit meer kunnen vertonen. Het kwam allemaal door die rot Belgische en ze vloog Nata weer aan.

De ranke vechtster zag haar rivale op haar afkomen maar zag dat ze volkomen wild was. Ze pakte de rechter arm van de wilde rooie en gooide haar oven haar schouder. Weer met een hoop gekrijs kwam Tamara met haar dikke kont op de mat. Haar hele lijf schudde van de impact van de klap. Nata ging op haar buik zitten en wilde Tamara doormiddel van een beenklem vastpinnen. Maar de roodharige was wild en volledig buiten haar zinnen. Ze zette haar nagels in de rug van de blondine en kraste over haar rug. Nata schreeuwde het uit van de pijn. En ze rolde snel af van haar tegenstandster om buiten het bereik te komen van deze waanzinnige.

"BENT GE NU HELEMAAL KRANKZINNIG GEWORDEN!" krijste Nata uit. "Worstelen was de match geen nagels!" De dames stonden tegenover elkaar op de mat. Nata eigenlijk nog precies zoals ze was toen de match was begonnen alleen met een rug vol met krassen waar het bloed uit liep. Ze voelde haar rug branden. Tamara stond nat van het zweet verwilderd tegenover haar. Zwaar hijgend en volkomen naakt. Naakt met haar hangende borsten en veel te dikke kont voor iedereen te zien. Ze kon amper nog normaal denken maar wilde haar eer redden. "Nu bent ge echt te ver gegaan" Nata had er genoeg van.

Ze schopte haar rivale vol in het kruis. Pakte het rode haar en duwde het gezicht van Tamara vol in haar knie. Daarna bewerkte ze de roodharige dikkerd met vuistslagen op het lijf en in het gezicht. Tamara kreeg een ongenadig pak slaag waarbij haar bosten en billen als de met rest van haar lijf hevig schudde en trilde. Ze maakte het af met een dropkick. Tamara lag volledig uitgeschakeld met haar benen wijd op de grond. Ze jankte ongecontroleerd en wilde dat ze in de grond kon verdwijnen.

Haar vriendinnen keken met open mond. Wat een waanzinnig pak slaag had Tamara gehad. Tamara was een slappe dweil gebleken die helemaal niet kon vechten??? En Tamara was ook een stuk minder perfect dan ze dachten. Wat was ze eigenlijk dik en zo niet atletisch.

"Zo en nu opgerot. Ik wil u hier nooit meer zien. Hebt ge dat begrepen?" Tamara kon amper nog een woord uitbrengen. Ze knikte wezenloos voor zich uit. "Nemen jullie deze rommel mee. Birgit en Rosa hielpen hun gevallen "leidster" op en ondersteunde de naakte en verslagen vrouw die alleen nog maar kon janken. Treurig hing de naakte Tamara in tussen haar 2 vriendinnen die haar naar de kleedkamer sleepte. Ze was amper nog bij bewustzijn.Volledig groggy van het ongenadig pak rammel dat ze had gehad.

Nata was moe maar voldaan. Ze liep naar de kleedkamer en ging zitten. Ze had pijn in haar rug van de krassen die de nagels van Tamara hadden achtergelaten. Op het moment dat ze net even zat kwam Celina binnen. De blonde vrouw zei,"je hebt daar net wel even een show gegeven he. Wow wat kan jij vechten. Je hebt fucking Tamara gewoon volledig in elkaar geslagen he"

Ze kwam naast Nata op het bankje zitten. Beide dames hijgden wat zwaar en er was een zekere erotische spanning. "Het heeft je wel opgewonden he schat?" zei Celina die zachtjes en teder over het kruis van Nata wreef. Het stringetje van de Belgische was inderdaad nat. En het beviel haar goed hoe Celina zachtjes haar kruis streelde. Ze kropen dicht tegen elkaar aan. En Celina kuste Nata zachtjes in haar hals. "oh lieve schat ik vind je zo geweldig" ?uisterde Celina. "Sta maar op dan help ik je met uitkleden en douchen." Nata stond op en haar mooie ranke lijf stond in vol ornaat voor de wat kleinere Celina. Beide dames kuste elkaar teder op de lippen. Celina ging langzaam omlaag met haar lippen over het naakte lijf van Nata.

Ze kuste haar hals. Omlaag teder haar pronte borstjes kussend. Omlaag over de lichte welving van haar buikje en daarna kuste Celina teder het kruis van Nata. Ze haakte haar vinger toppen in het rode  stringetje en trok het slipje heel langzaam uit. Nata had haar ogen dicht en voelde het textiel omlaag gaan. Langzaam omlaag tussen haar billen. Over haar heupen en ze voelde hoe haar kutje natter en natter werd. Haar ademhaling werd zwaar. Celina bekeek het prachtig kale kutje van de Belgische schone. Ze kust het teder. Teder kussend en zachtjes likkend begon ze Nata te bevredigen. De Belgische werd gek van genot. Haar hele lijf trilde en ze voelde de siddering van puur genot door haar lijf gaan. Golven van genot gingen door haar naakte lijf. Ze kreunde en haar heupen bewoog ze ritmisch en zachtjes van links naar rechts. En ze kwam heerlijk klaar.

Celina nam het gezicht van haar moegestreden amazone in haar handen en kuste haar vol op de lippen. Ze hadden elkaar vandaag gevonden. De 2 maakte ongelooflijke spanning inelkaar los en zouden een geweldige liefdevolle relatie krijgen met heel veel geile seks.

Tamara? die had wel even nodig om van de complete afgang te bekomen. Ze verbrak het contact met haar 3 vriendinnen en werd langzaamaan weer haar arrogante zelf. Alleen vechten dat was iets dat ze nooit meer zou doen. Ze was er niet zo goed in was gebleken.

Raycat

*

Nata

  • Guest
Re: De uitdagende indringster...
« Reply #1 on: August 03, 2019, 02:18:03 PM »
Fantastic...super gedaan Raycat xxxxxx
Bedankt voor het verhaal

*

Belgianfighter59

  • Guest
Re: De uitdagende indringster...
« Reply #2 on: September 09, 2019, 01:48:29 PM »
Heel knap gedaan Raycat

*

Offline TheThgiftac

  • Full Member
  • ***
  • 31
  • I like tit vs. tit and legbending catfights
    • catfight comics
Re: De uitdagende indringster...
« Reply #3 on: July 09, 2022, 11:34:34 AM »
Ik vind dat bitch talk echt leuk zo in het nederlands. Ha Nata dacht na de app, Hou je BH maar aan, ik ruk hem wel zelf van je lijf  ;D
Get my catfight comics at www.gumroad.com/thethgiftac and
www.lulu.com/search?adult_audience_rating=&contributor=TheThgiftac
New catfight content will be released this summer (2024) on: www.subscribestar.adult/catfight