News:

PRODUCERS & OTHER FORUMS SITES: Please note - you MUST HAVE A RECIPROCAL LINK back to this site is you wish to ADVERTISE your site on this forum. If you do not have a link back to us, we will remove your posts with immiediate effect - 25th April 2010

SUSAN… GAAT ER VOOR.

  • 6 Replies
  • 1816 Views
*

Offline Raycat

  • God Member
  • *****
  • 134
SUSAN… GAAT ER VOOR.
« on: August 08, 2020, 10:37:32 AM »
Dit verhaal heb ik geschreven voor een fcf vriendin van mij.


SUSAN… GAAT ER VOOR.

Susan was een jonge, positief ingestelde vrouw met een leuk leven. Ze had een leuke baan op de administratie bij een grote firma die haar genoeg uitdagingen en groeipotentie gaf. Ze had vorig jaar pas een leuk huis met een tuin gekocht, een leuke auto. Voldoende vriendinnen om leuke dingen mee te doen. Haar ouders woonde nog geen 500 meter bij haar vandaan. Het leven lachte haar toe.

Susan was wel altijd wat braafs geweest. Nooit durfde ze echt voor zichzelf op te komen. Ze was het voorbeeld van het volgzame meisje. Maar nu Susan bijna 27 was begon ze toch te veranderen. Ze wilde meer en vooral meer spanning in haar leven. Ze had een paar vriendjes gehad en was nu sinds 4 maanden weer single. Maar ook haar vorige relaties waren met keurige jongens en Susan moest eigenlijk bekennen dat ze een beetje viel voor foute mannen. Ze had echter nooit met een zogenaamd foute man thuis durven komen omdat ze bang was dat haar ouders en vriendinnen dit zouden afkeuren.

Maar nu ze weer single en dus beschikbaar was had ze zich voorgenomen dit keer voor haar gevoel te gaan. Susan was er klaar voor zo voelde het. Ze was ook klaar voor meer uitdagende seks, kinkt seks. En wat vooral heel erg goed voelde was dat Susan eindelijk de schroom van zich aan het afgooien was.

Ze was een knappe vrouw. Vroeger zou ze zeggen gemiddeld maar ze mocht er gewoon wezen. Susan had stijl rood lang haar tot over haar schouders. Haar huid was erg licht en ze had natuurlijk ook als roodharige kleine sprietjes in haar gezicht. Ze was 174 cm groot, was slank, ze woog 62 kilo en had een bescheiden cup B en een goed, strak kontje.

Steeds vaker stond ze s'avonds naakt voor de spiegel. Bekeer haar lijf. Streek met haar handen over de welving van haar heupen en billen en moest bekennen dat ze er zeker mocht zijn. Ze was gaan leren inzien dat ze eigenlijk best een stuk was.  Ze had een leuk koppie en een goed lijf. De vele uren in de gym en het hardlopen hadden haar goed gedaan constateerde ze tevreden.

Ze streek met haar vingers langs haar gladgeschoren kruis en genoot van zichzelf. Ze fantaseerde hevig en haar fantasie waren de laatste jaren ook extremer geworden. Susan had een half jaar geleden een film gezien waarin vrouwen met elkaar op de vuist gingen. Het deed iets met haar. De adrenaline van een vecht partij. Je krachten meten met een andere vrouw. "Wow dit is heel erg geil!" dacht ze bij haar zelf.

Ze lag naakt in bed en streak over haar vulva, ze dacht eraan hoe het zou zijn om het gevecht aan te gaan met een andere vrouw en een andere vrouw volledig te domineren. Volledig in elkaar te slaan en laten zien dat ze superieur was aan haar rivale. Steevast eindigde haar masturberen in een heerlijk voldaan orgasme. Een beetje beschaamd en in zich zelf lachend moest ze dan vaak de klets natte lakens van haar bed verschonen en een douche nemen.

Ook trok ze steeds wat uitdagender kleding aan. Was ze vroeger nogal braafjes, nu was dit wel anders. Ze droeg hele strakke skinny jeans of leren broeken. Die haar lange benen en parmantige, curvy maar strakke kontje er goed uit laten komen. Haar blouses stonden van boven open en met een goeie push-up hoefde ze zich ook niet te schamen voor niet hele grote boezem. Susan had geleerd dat een vrouw haar attitude bepaalde of ze lekker in haar lijf zat en er ook begeerlijk uitzag voor anderen.

"Hoi allemaal, weekend weer over helaas haha." Suus kwam goedgemutst op haar werk. Een warme koffie in haar hand en heupwiegend langs de balie op weg naar de lift. Terwijl ze stond te wachten kwamen er ook een aantal van haar collega's aan. Het waren haar 2 vriendinnen Linda en Maaike. "Hoi dames, ook zo'n zin weer vandaag? hahaha" Het was altijd gezellig om als meiden onder elkaar te geinen en het maakte het werk er een stuk aangenamer op.

"Zo Suus nieuwe jeans? Lijkt wel of je ze steeds strakker koopt. Goed kontje hoor haha" merkt Maaike op. Susan nam het compliment  wat verlegen en ongemakkelijk in ontvangst. Maar ze kon niet ontkennen dat de nieuwe jeans nog net even wat strakker was dan haar vorige. En ook zij zelf vond dat het haar goed stond. De jeans leek wel een tweede huid en voordat de 3 dames uit de lift stapte bekeek ze zichzelf nog even in de spiegel en moest ze constateren dat ze er lekker uit zag. "MMMM moet je kijken hoe mijn billen er in uit komen hihi."

Susan was op haar werk altijd een prettige collega voor de anderen. Ze deed haar werk goed en je kon op haar rekenen. Verder was ze altijd in voor een dolletje en lag ze goed bij haar collega's. Susan had er de laatste maanden op haar werk echter een interesse bij gekregen. Deze interesse betrof Dylan.

Dylan was een 33 jarige verkoper van de firma die Susan niet onberoerd bleef. Een knappe man met donker haar. Lichte baard groei. Een mooie, stoere kaaklijn. Hij had een mooie lengte van 188 cm en was behoorlijk atletisch.

Alle vrouwen op kantoor maakte onderling schunnige opmerkingen over hem. En deelde met elkaar stoute fantasien. Bij Susan was het echter anders. Dylan werd voor haar meer dan zo maar die leuke collega. Hij was nog single en ze had zich voorgenomen dat ze hem voor zich wilde winnen. Als Dylan op hun afdeling was trok ze toch even zijn aandacht door dicht langs hem te schreiden. Even nieuw papier in het kopieer apparaat te stoppen waardoor ze diep voorover gebogen met haar kont omhoog zijn kant op bukte.

En ze had zelf zoveel zelfvertrouwen gekregen dat ze uit zich zelf wel is een praatje met hem maakte. "Hoi verkoper, hoe gaan de zaken? Met haar hand op een heup leunend en speels nippend van haar koffie stond ze een beetje met hem te flirten.

Susan hield van foute mannen. En ja Dylan was toch wel het type foute man. Hij zag er goed uit en wist dit ook. Terwijl veel andere mannen vaak maar beleeft blijven tot je er moe van wordt was het bij Dylan al snel losser. De tweede keer dat Susan een praatje met hem maakte was hij al een stuk losser in de omgang. " Zo Suus wat zie je er vandaag weer heerlijk uit. Je hebt een mooie uitstraling wist je dat?" En toen Susan wat verlegen wegkeek liep hij vlak langs haar en fluisterde in haar oor terwijl hij haar een subtiel tikje op haar billen gaf. "He lekkertje dat je er bent."

Ze genoot van het flirten met deze "foute man". Hij zat vaak op de weg omdat hij als salesmanager voor de zaak werkte. Maar als hij op kantoor was dan wipte ze toch regelmatig langs om een praatje te maken. De omgang tussen de twee werd ook steeds minder formeel.

"Hoi leuke vent nog wat binnen gehaald voor de zaak?" of "Ben je nog op vrouwenjacht geweest dit weekend?" Ze durfde steeds verder te gaan in de omgang met Dylan. Hij daarentegen was helemaal ongeremd. "Zo rooie je ziet er weer goed uit vandaag. Met dat lekkere kontje van je." of "mmm sexy legs Suus, je zit goed in broek."

Maar hoe los en opwindend hun gesprekken ook waren Dylan hield nog wel een klein beetje afstand zo leek het volgens haar. Misschien kwam het omdat ze nog een stap verder moest durven gaan?

Op een vrijdag middag besloot ze de stoute schoenen aan te trekken en hem te vragen is samen uit te gaan. Ze liep wat onzeker zijn kamer binnen. "Hoi, hoe is het hier? Ook zo'n zin in het weekend?" Dylan keek op van zijn bureau en lachte naar haar. "Als ik jou zie Suus heb ik overal zin in. En schat zeg me is wat je op je hart hebt?"

Susan voelde hoe ze een verlegen blos op haar gezicht kreeg maar ze besloot dit keer niet weg te duiken. "Nou eh joh ik zat zo is te denken… zullen jij en ik dit weekend is samen ergens een hapje gaan eten?"

Tot haar blijdschap zei hij volmondig ja. Wow dacht ze bij haar zelf. Dat ik hier de moed voor heb gehad? Ze spraken die zaterdag middag af in de stad. Het was heerlijk weer en het werd een hele mooie dag. Na een terrasje liepen ze over de boulevard en al snel volgde de eerste kus. Een tweede kus liet niet lang op zich wachten en later zat het verliefde paar hevig zoenend op een bankje. De heerlijke dag eindigde bij zijn huis in bed waarbij ze zich volledig liet gaan in een heftige vrijpartij. Wow wat een man was dit.

Ook Dylan was helemaal weg van zijn roodharige vriendin. De mooie, slanke amazone met dat leuke koppie en haar soms wat verlegen voorkomen. Hij smolt werkelijk voor haar. Na de heftige seks lagen ze heerlijk in elkaars armen na te genieten.

Susan kuste hem op de lippen en keek in zijn ogen. Ze fluisterde… "Dit moeten we maar vaker doen he hihi." Hij antwoordde dat dit een goed plan was. Op dat moment ging zijn telefoon. Hij keek er even op maar was niet van plan op te nemen omdat hij al zijn aandacht aan zijn rode vlam wilde schenken. Toen hij op het beeldscherm keek fronste hij en mompelde iets van "oh pfff nee he." En legde zijn phone weg.

Susan die op zijn borst lag vroeg nieuwsgierig "Wat is er schat? Geschrokken?" Hij antwoordde dat het niks betrof maar ze bleef aandringen. "Je kunt mij alles vertellen he en ik zie aan je gezicht dat je ergens mee zit."

"Suus het was mijn ex. En dat is echt een k.. wijf kan ik je zeggen. Ze stalkt me sinds we uitklaar zijn. Ze kan het niet accepteren dat het uit is tussen ons.

Susan was na de heerlijke vrijpartij nog in een ondeugende bui. "Geef mij je phone is? Ik wil zien hoe ze er uit ziet." Ze pakte zijn telefoon en keek naar de foto in het app gesprek. "Zo dus dit is dus Monica?" Ze zag op de foto een vrouw van haar leeftijd. Ze had een Zuid Europees uiterlijk was wat kleiner en zwaarder dan zij zelf. Maar wel een mooie vrouw moest ze enigszins jaloers constateren.

Dylan kuste haar in haar hals en masseerde haar naakte lijf. Vlug maakte ze een een foto van zichzelf in de kamera lachend en je kon Dylans hoofd ook zien die onder haar op zijn kussen lag. Hij had zijn ogen dicht. Gniffelend om haar ondeugendheid appte ze de foto naar Monica met de tekst. "Hey bitch, hij heeft geen tijd meer voor jouw." En afsluitend met een knipoog emoticon.

Lachend lag ze de telefoon weg. Dylan wilde wel weten wat er nu zo leuk was. "Nou kijk maar is op je phone dan hahaha." Hij keek op zijn telefoon en zag dat Susan een foto van beide in bed had door geappt naar Monica. Hij was wel geschrokken omdat hij wist hoe verhit zijn ex hierop zou reageren. "Suus wat heb je nou gedaan?" maar hij kon onmogelijk kwaad op haar worden omdat hij zag hoeveel schik ze had en het was leuk en ondeugend bedoeld. "Kom hier jij deugniet.l" En hij gaf er een paar speelse klappen op haar billen.

Het duurde nog geen minuut en het trilgeluid van zijn mobiel ging weer. En ja hoor Monica had gereageerd. "Wie is die vuile teef? Dat roodharige kreng? Ik sla er verrot weet je dat. Ik sla er echt helemaal total loss hoor je." Stond er in het app berichtje te lezen.

"PFFF nou Suus dit krijg je er van he." Maar Susan kuste hem op de lippen en zei "MMM ik vind het wel tijd voor ronde twee hihi. Jij ook schat? En laat die teef pff mij in elkaar slaan. Hoe wilde ze dat doen dan? Ik ben namelijk heel erg sterk mmmmm." En ze vreeën hartstochtelijk.

De hierop volgende weken waren de heerlijkste weken die ze ooit had gekend. Ze was zielsgelukkig met Dylan en ook hij leek echt van haar te houden. En de seks! Omg. dat dit bestond dacht Susan in zichzelf gniffelend. Ze hadden seks gehad in een pashokje van een groot warenhuis. Dylan was niet te houden en tot haar schrik had hij haar volledig uitgekleed in het pashokje. Het was het laatste hokje in rij maar Susan was toch bang dat ze betrapt zouden worden. Terwijl ze naakt was zat Dylan voor haar en bracht haar al likkend en zuigend naar een hoogtepunt. Ze kreunde maar moest zich inhouden niet gillend van genot te komen. En na dat hij haar oraal had bevredigd nam hij haar ook nog. Ze kon niet anders dan stellen dat hij haar in het pashokje had suf geneukt.

Platte seks werd afgewisseld met tederheid en echte liefde voor elkaar. Hij bracht attenties voor haar mee en was een echte charmeur. Indd. de foute man die was hij wel een beetje moest ze bekennen maar oh wat was deze foute man heerlijk!

Ze hield oprecht van hem en ze speelde met de gedachte om hem al aan haar ouders voor te stellen. Maar hiervoor was nog wat moed nodig. De oude en wat gereserveerde Suus was natuurlijk niet helemaal uit haar persoonlijkheid verdwenen. Wel had ze samen met  een vriendin en haar vriend een weekendje doorgebracht in een hotelletje bij de kust. Waarbij ze met Dylan nog heerlijk had gevreeën op het strand. Hij had haar de kleren van het lijf gerukt en het zomerse jurkje wat ze had gedragen had hij per ongeluk aan repen gescheurd. Ze moesten gierend van het lachen terug waarbij hij haar zoveel mogelijk moest bedekken want het jurkje was niet meer dan een verscheurd lapje stof wat haar nog nauwelijks kon bedekken.

Maar er was één vervelend punt wat bleef terug komen. Dylan werd regelmatig gebeld en geappt door zijn gestoorde ex Monica. En iedere keer als er weer een berichtje binnen was gekomen was hij toch even afwezig. "Schat dat moet ophouden hoor. Dat mens is volslagen gek. Moeten we anders naar de politie?" Maar hij reageerde dan altijd wat laconiek. "Ach Suus ze zal toch wel een keer ophouden. Het komt wel goed." Susan porde hem in zijn zij terwijl ze beide knus tegen elkaar aanlagen in bed. " Joh en anders ram ik er toch gewoon een keertje voor je elkaar? haha"

"En denk jij dat je dat kunt mijn Suusje? haha" Ze keek hem gespeeld beledigd aan. "Zeg hey een beetje vertrouwen in mij he. Ik ram die dikke trol graag voor je in elkaar hoor. Ik heb een hoop fighting skills hoor." En ze stapte uit bed. En terwijl ze naakt voor hem stond deed ze voor hoe ze Monica voor hem in elkaar zou meppen. " Kijk een high kick!" En ze gaf een hoge schop in de lucht. En ze draaide om haar as. Het was een sexy show voor Dylan om zijn roodharige amazone voor hem te zien staan en met haar prachtige naakte lijf figuurlijk voordeed hoe ze zijn ex in elkaar zou slaan. Hij werd er spontaan opgewonden van.

Wat Dylan niet wist was dat Susan ook het nummer van zijn ex had toegevoegd in haar telefoon. Ze kreeg dagelijks berichtjes van zijn ex die zei dat ze Dylan terug zou winnen. En dat als ze Susan op een enorm pak slaag zou trakteren. Susan genoot van deze rivaliteit merkte ze. Ze stuurde ook dreig appjes terug. "Je bent een dik wijf en ik ram je helemaal in elkaar als je ooit nog bij Dylan in de buurt durft te komen."

Voor een aantal weken gingen de dreig papjes over en weer. Ze vond de rivaliteit wel spannend en omdat zij toch met Dylan was wat kon die trut van een ex dan uitrichten? Maar op een vrijdagavond zou het dan toch tot een confrontatie komen tussen de twee kemphanen. Al had Susan toen nog geen idee.

Op een vrijdagavond vroeg in de zomer zat ze thuis en was ze bezig de tafel te dekken en een heerlijke maaltijd te maken. Dylan was op een vrijdag wel vaker wat later omdat hij dan op zijn gemak in een verlaten kantoor zijn werk kon afmaken van de afgelopen week. Meestal kwam hij dan rond 20:00 uur bij haar om het weekend samen te vieren.

Ze was in een heerlijke bui en had zin in het weekend. De heerlijke seks die ze weer zouden hebben maakte haar nu al opgewonden. Ze zat nog even aan een lekkere warme kop koffie toen ze het zoom geluid van haar mobiel hoorde overgaan. "Waarschijnlijk een lieve of geile opmerking van haar vriend", dacht ze in zichzelf lachend.

Ze keek op haar mobiel en het appje kwam van Monica. Daar had ze nu echt geen zin in. Ze was nu niet in de mood om te gaan bekvechten met die enge ex van haar vriend. In het appje stond te lezen, "zo bitch het is tijd om te rekening te ontvangen voor je gedrag. Kom naar je werk en we vechten het nu uit wie hier de beste vrouw is voor Dylan."

"Dat mens is gek! Ik heb wel wat beters te doen dan met haar te gaan vechten op vrijdagavond. Die is echt niet goed."
Ze typte een berichtje terug. "Zeg blijf jij maar lekker op mij wachten maar ik heb vanavond wel wat leukers te doen. Wat dacht je van heerlijke stomende seks met Dylan ;-)"

"haha nou daar zou die trut niet van terug hebben." En ze was benieuwd wat die trut hierop had te zeggen. Er kwam een berichtje terug met een foto. Toen ze de foto zag schrok ze zich rot. Monica zat lachend op de schoot  van Dylan. Ze had haar lijf  tegen hem aangedrukt en ze lachte uitdagend in de camera. "Je bedoelt dat ik zo geile seks met hem ga hebben."

Susan voelde de grond onder haar voeten verdwijnen. Ze dacht "wat is dit? Zitten ze nu met elkaar te vrijen op kantoor en ik, ik?" Ze was volkomen geschrokken en wist echt even niet wat te doen. Ze voelde een duizeling en kon zich niet voorstellen dat Dylan haar na die heerlijke maanden zou bedriegen? Allerlei emoties schoten door haar hoofd. Ze moest erachter komen. Met bevende handen zocht ze naar de sleutels van haar auto en met een bonzend hart spoedde ze zich naar de zaak.

Onderweg had ze beelden in haar hoofd hoe ze Dylan en Monica daar zouden aantreffen. Naakt en hevig vrijend? De gedachte alleen al deden bij haar de tranen doen opkomen. "Hij hield toch oprecht van haar? Of had ze het zo verkeerd gezien?"

Aangekomen op de zaak liep ze naar het verlaten gebouw. Iedereen was al weg en alleen haar vriend en zijn ex zaten op kantoor of lagen op kantoor? Met trillende vingers typte ze de alarmcode van de ingang in. Maar omdat ze zo nerveus en verward was deed ze dit tot tweemaal toe verkeerd. Gelukkig bij de derde poging ging de toegang open.

Ze had geen geduld om op de lift te wachten. Haar lijf zat vol adrenaline en ze liep haastig de 8 trappen op naar de vierde  etage van het gebouw waar Dylan zijn kantoor hield. Ze had het warm omdat de emoties door haar lijf gierden. Ze was zo bang voor hoe ze haar liefde van haar leven zou aantreffen.

Aangekomen op de vierde etage verzamelde ze alle moed en liep de afdeling op. Ze zag Dylan op zijn stoel zitten voor het bureau. Zijn shirt was uitgetrokken en hij keek haar angstig aan. "Dylan wat is dit?" Vroeg ze en toen ze dichterbij kwam zag ze dat hij met 1 hand aan zijn bureau vastzat met een handboei.

"Zo dus je hebt toch het lef gehad hier te komen vuile rooie teef!" Susan draaide zich om en ze stond oog in oog met de ex van haar vriend. De vrouw waar ze nu al een maand via de app een verbale oorlog mee voerde.

"Wat doe je? Waarom heb je hem vast gemaakt? Ben je ziek in je kop of zo!" Schreeuwde Susan hevig geëmotioneerd naar Monica. Ze probeerde ondertussen de handboei los te maken. Maar Dylan gaf aan dat dit geen zin had. "Suus lieverd het heeft geen zin. Maar pas op voor haar ze is levensgevaarlijk.

Hevig aan de handboei trekkend en met tranen die in haar ogen opwelde was Susan in shock. "Dit mens is echt knettergek! Iemand vastbinden en dit soort spelletjes spelen…" Ze draaide zich om. "Maak hem los hoer! Wat zijn dit voor rare spelletjes?!"

Monica stond lachend met een hand op haar heupen en daagde Susan uit. "Hij is van mij en dat weet hij ook. Ik ben de beste vrouw voor hem. Wat ik hem te bieden heb dat kun jij nooit geven jij magere rooie spriet! En ik wil voor Dylan vechten en hem laten zien dat hij een fout heeft gemaakt mij te dumpen. En de vraag is rooie wil en durf jij dat ook voor hem te vechten?"

Susan stond perplex. Werd ze nu echt uitgedaagd om met deze psychopaat te gaan vechten? Om letterlijk met haar op de vuist te gaan? Het idee maakte haar angstig. Ze keek naar Dylan. En toen dacht ze misschien is het wel goed om er nu eens en voor altijd een einde aan te maken?" Ok enge bitch. Jij en ik vechten het hier uit. Maar laten we dan ook een deal maken. Als ik win en laat zien dat ik een betere vrouw ben dan jij dan laat je ons met rust en je laat Dylan en ons gaan. Om nooit ook maar één woord nog van je te horen? Hoe klinkt dat?"

Monica moest lachen… "Ok rooie, jij en ik vechten het nu uit. En als ik win dan gaan Dylan en ik verder en dan trek jij je terug? Lijkt me een faire deal toch. Susan werd al misselijk van het idee als zij afstand moest doen van Dylan. En Monica ging er ook maar vanuit dat hij weer voor haar zou kiezen? Dat bewees dat ze echt waanzinnig was. "Ok deal. Jij en ik vechten het nu uit!"

Dylan raakte in paniek bij de gedachte en zei zo zacht mogelijk tegen zijn vriendin "Suus schat kijk uit. Ze is compleet gek en ik weet niet of je wel sterk genoeg bent om haar aan te kunnen?" Susan voelde zich gesterkt door zijn zorgen. Ze kuste hem op de wang en fluisterde in zijn oren. "Schat ik heb er zin in om dat wijf voor jouw helemaal in elkaar te slaan. Echt maak je geen zorgen. Dit is een makkie voor me."

Susan deed haar leren jack uit stroopte de mouwen van haar zwarte, strakke bloesje op. "Ok creep, enge stalcker nu is het tussen jouw en mij?" Susan ging met rechte rug voor haar rivale staan. Haar benen wat uit elkaar. Ze droeg zwarte enkellaarsjes met lage hak. Had een strakke, blauwe skinny jeans aan die de vorm van haar lange benen en strakke kontje goed uit lieten komen. Haar rode haar hing los over haar schouders. En ze nam een zelfverzekerde houding aan met haar vuisten gebald op haar heupen rustend.

Monica had hier op gewacht. Ze had een intense hekel gekregen aan de nieuwe vriendin van haar ex wie ze maar niet kon vergeten. Ze wilde Dylan laten beseffen wat hij had laten lopen. Ze rechte haar rug. Monica was met haar 168 cm wat kleiner dan Susan. Maar ze was met haar 74 kg ook wat zwaarder. Ze droeg ook zwarte enkellaarsjes. Ze had een strakke zwarte legging aan die haar gespierde benen en prachtige kont goed lieten uit komen. En ze droeg een rood bloesje waarin haar imposante boezem goed uitkwam.

De rivalen stonden tegen over elkaar. Je hoorde beide vrouwen ademhalen. Ze namen nu allebei een houding aan klaar om elkaar aan te vliegen. Susan wilde voor haar man vechten. En ze wilde laten zien dat er met haar niet viel te sollen. Al moest ze bekennen dat haar rivale er in het echt sterker en fitter uit zag dan op de foto's die ze had gezien. Ze was niet zo zeer dikker maar meer gespierder dan ze zelf was. En haar borsten maakte Suus stik jaloers. Haar eigen pronte en kleine borsten waren toch altijd een onzekerheid bij haar. Nu ze tegenover een vrouw stond met een imposante boezem werd deze onzekerheid alleen maar gevoed.

De vrouwen vlogen elkaar schreeuwend in de haren. Ze klauwde naar elkaar en ze raakte in een hevige worsteling met elkaar. Ze kreunde beiden hevig en het was duidelijk dat beide vrouwen voor de overwinning gingen. Susan probeerde Monica om te gooien door haar rechterbeen achter dat  van haar rivale te krijgen. Dat lukte na veel moeite en ze drukte met al haar kracht om Monica om te werpen.

Dit leek te lukken maar de Italiaanse Monica reageerde door met grote kracht terug te duwen. Ze wierp Susan op haar rug en dook boven op haar. Ze nam de ranke roodharige vrouw in een hoofdklem en Susan lag onder haar vast. Susan schopte met haar benen draaide haar lijf half om zodat ze niet op haar rug lag. Ze probeerde los te komen door op haar knieën omhoog te komen. Haar kont omhoog en wanhopig op proberen te staan. Maar haar hoofd zat vast in een klem bij Monica.

Ze wilde uit deze houdgreep komen. Ze had het benauwd in de hoofdklem van Monica. En hoe ze ook met haar benen bewoog en haar kont er in draaide ze kwam niet los. Dus om los te komen zette ze haar klauwen in het haar van de Italiaanse. Ze trok er aan uit alle macht.

"AAHHHHHH Laat dat vuile teef. Los, los!" Monica rukte zich los uit de klauwen van Susan en stond op. Ze greep nu zelf het haar van haar rooie rivale en begon Susan aan het haar over de grond te sleuren. Krijsend werd Susan over de grond gesleept. Ze probeerde op te staan wat aanvankelijk niet lukte. Met haar knieën probeerde ze omhoog te komen om vervolgens op te staan. Maar omdat ze aan haar haren werd getrokken lukte dat maar moeilijk. En toen het eindelijk was gelukt stond ze voorover gebogen en probeerde haar haren los te krijgen.

Monica pakte nu met haar rechte hand de broeksband van haar rivale van achter boven de billen en hield het haar beet met haar linker hand. "Zo trut daar ga je!" En ze wierp Susan over een tafel heen. "AAAAAHHHHHHHHH!" Krijste Susan die over een paar tafels werd geworpen. Ze nam een computer mee in haar val en belande achter een bureau.

Kreunend van de pijn en schrik van de worp waar ze in was genomen stond ze zo snel als ze kon op. Ze zag er verhit uit. Haar haren in een wirwar om haar gezicht. Een rood hoofd van de woede en inspanning. Toen ze stond bedacht ze zich geen moment en vloog Monica weer haar. Ze maakte grote stappen. Haar borsten en kont deinde bij iedere stap die ze zette.

De Italiaanse ex van Dylan was echter al weer voorbereid op een nieuwe aanval. De twee dames grepen elkaar klauwen vast en stonden nu al duwend in een test van kracht tegen over elkaar. De handen in 1 geslagen en elkaar omver proberen te duwen.

Susan raakte wat in paniek. Ze voelde de grote kracht van de geflipte ex. En ze voelde ook hoe ze nu naar achter werd gedreven. Haar rivale beschikte over meer fysieke kracht dan zij zelf moest ze tot haar ergernis bekennen. Ze werd twee stappen achteruit geduwd. Maar ze wilde winnen zeker voor het oog van haar vriend.

Uit alle macht zette ze zich schrap. Ze spande haar been en bilspieren en ook haar verzuurde armen probeerde ze schrap te zetten om nu Monica achteruit te dringen. Monica voelde de grote krachtsinspanning van de rooie die een verhitte indruk maakte. Ze bedacht zich geen moment en opeens duwde ze niet meer maar trok Susan naar zich toe.

"WHHOOOOOOOOOOHH!" Susan schrok door het plotselinge trekken i.p.v. duwen en ze schoot vooruit. Ze nam een paar forse stappen maar ze viel voorover languit op de vloer met haar kont omhoog. Monica die zo'n target niet kon negeren spande haar gespierde benen en trapte Susan van achter vol tussen haar benen.

"OOOHHHHH!" Susan voelde een ongelooflijk hevige pijn tussen haar benen. Een trap vol in haar kruis. Ze wist niet dat dit zo'n pijn kon doen. En ze werd door de trap naar voren geworpen en lag weer languit op haar buik.

Snel op haar benen staan was belangrijk. Maar ze wist als ze nu weer op een zelfde manier op zou staan dan zou ze weer een schop in haar kruis krijgen. Dus ze besloot zich op haar rug te draaien. En haar rivale die haar aan wilde vallen kon ze zo een ferme schop geven. Ze raakte Monica een paar keer met de hak van haar enkellaarsjes op haar benen.

Monica liep op een bepaald moment toch om haar schoppende benen heen en pakte Susan weer met beide handen in het haar. En nu sleepte de verhitte Italiaanse haar rivale weer aan het haar. Susan krijste van de pijn terwijl ze op haar rug en billen over de grond werd gesleept. Tot de schrik van Susan ging Monica nu op haar borst zitten. Ze voelde het volle gewicht van Monica op haar. Monica pakte ook haar polsen en nam haar in een schoolgirl pin. Susan vond het vernederend om in een pin genomen te worden waar ze niet uit zou kunnen komen. Ze schopte in paniek met haar benen en toen Monica met haar gezicht dicht in de buurt van haar gezicht kwam spuugde ze haar rivale in het gezicht.

"Wat? Echt spugen… jij bent zo laag!" Monica wilde de minnares van haar ex een lesje leren maar nu ze in haar gezicht was gespuugd wilde ze nog maar 1 ding. En dat was deze rooie sloerie vernederen voor de ogen van Dylan.

Ze stond op… rukte Susan van de grond en net toen Susan weer wat wankel op haar benen stond sloeg ze haar vol in het gezicht. De rake vuistslag zorgde ervoor dat Susan haar hoofd naar achter werd geslagen en ze een paar passen naar achter deed en tegen een bureau aan kwam en zo nog net kon blijven staan. Maar de ex van Dylan was helemaal door het dolle heen en schopte haar vol in het kruis.

Susan haar ogen werden groot van schrik en pijn en kreunend pakte ze haar pijnlijke kruis en stond voorover gebogen. Nu kreeg ze ook een paar flinke stompen in haar maag. Alles draaide om haar heen en ze was in moeilijkheden. Ze hoorde Dylan naar haar schreeuwen dat ze moest oppassen en vooral terug moest vechten.

Maar hoe graag ze ook terug wilde vechten tegen deze psychopaat ze was in moeilijkheden. Nu werd ze aan haar blouse door het kantoor getrokken. De blouse werd over haar rug en hoofd uitgetrokken terwijl ze inmiddels weer op de grond lag. Ze probeerde met klauwende handen het haar van Monica te pakken om weer wat controle te krijgen.

"Zo dom wicht ik ram je helemaal in elkaar weet je dat!" En om haar woorden kracht bij te zetten schopte ze de roodharige Susan een paar keer in haar buik en zij. in totale paniek probeerde Susan weg te kruipen op haar handen en knieën maar nog voor ze weer op kon staan zat Monica op haar rug. Monica had de blouse al van Susan afgerukt en terwijl ze op Susan haar rug zat begon ze de BH los te rukken van de ranke roodharige.

"NEEE LAAT DAT!" Ze voelde hoe haar BH los werd gerukt en haar pronte borsten nu vrij waren van enige bedekking. Susan liep rood aan. Ze wist dat deze hysterische vrouw haar borsten belachelijk ging maken. Monica sleepte de halfnaakte Susan aan het haar en haar broeksband van haar jeans op en gooide haar over een bureau heen.

Susan lag lang uit op haar rug met haar benen wijd. De impact van de klap had haar groggy gemaakt. "HAHAHAHAHA Kom zeg Dylan… Kijk naar haar tietjes! Wordt je daar opgewonden van. Het zijn 2 kleine erwten hahahaha"

Susan was in staat op te staan en haar gezicht was rood van pure schaamte. Ze werd belachelijk gemaakt door die gekke ex van haar nieuwe liefde. En Dylan die nog steeds vast gebonden zat aan de stoel was er nog getuige van ook. Ze stond verdomme half naakt… En ze had nog niet veel kunnen uitrichten tegen die malle ex die gewoon veel sterker bleek te zijn dan zijzelf was. Dat idee maakte haar nog onzekerder en ze voelde de grond onder haar voeten verdwijnen. Het liefste had ze nu hard naar huis gehold.

Maar weg hollen zou de vernedering nog groter maken. Dus met de moed der wanhoop ging ze over tot weer een aanval. Met wild zwaaiende vuisten probeerde ze Monica te raken. Maar haar uithalen troffen amper doel. Monica daar in tegen haalde nog maar een paar keer uit met haar vuisten. Vuisten die Susan op haar gezicht en in haar buik raakte.

Daarna zag Susan het kantoor even onderste boven. Ze werd in een judo toss over de schouder van Monica geworden. "KLING, KLANGG, KLOONGG!" Ze belande languit tussen een paar bureau's en stoelen. Ze was versuft door de worp. En opeens voelde ze de koude wind van de airco van het kantoor niet alleen meer op haar blote borsten maar haar billen en intieme zone voelde opeens ook de koude lucht?

Verschrikt keek ze met grote ogen naar haar naakte lijf. Monica was bezig haar jeans van haar kont en benen te trekken. "Oh mijn god! NEE, NEE, NEE, NEEEEEEEE EEWWW!" Maar het was al te laat. Haar jeans, rode slipje en haar enkel laarsjes werden van haar lijf gerukt.

Ze lag er belachelijk bij. Totaal naakt met alleen nog haar rode sokjes aan! Wat een complete afgang was dit gevecht voor haar geworden. Ze was niet de stoere vechter die ze voor haar vriendje wilde zijn. Maar ze was het onnozele wicht wat in een mum van tijd door de gekke ex in elkaar was gemept en gestript. Ze lag er volkomen voor schut bij! Ze kon wel janken.

Maar het ergste moest nog komen. De lachende Monica pakte haar benen en vouwde haar dubbel! Ze lag met haar naakte kont en gespreide benen en geschoren kutje omhoog. Haar voeten naast haar hoofd terwijl ze met haar rood aangelopen gezicht tussen haar voeten omhoog keek in de ogen van haar meerdere.

"HAHAHA Zo trut jij ligt hier dus echt volkomen voor schut. Denk je nu echt dat Dylan nog wat wilt met jouw? Met zo'n waardeloos geval als jij. Haha. Mijn 14 jarige nichtje kan met jouw nog wel de vloer aan vegen. En haar tieten zijn sowieso al groter dan die 2 zielige theezakjes van jouw.

Susan kreeg tranen in haar ogen. Ze werd vernederd voor de ogen van Dylan door zijn gekke ex. Dylan kon het ook niet meer aan zien en had zijn hoofd afgewend. Hij was in korte tijd erg gaan houden van Suus en wilde zijn verdere leven met haar delen. En nu ze daar zo volkomen voor schut lag werd hij misselijk.

Monica ging verder met het vernederen van Susan door haar in nog een aantal ferme worstel grepen te nemen. Susan lag naakt in de camel clutch. De schoolgril pin. En ze nam haar armen en benen in een paar pijnlijke locks. Krijsend van de pijn en jankend schreeuwde de bezweette en volkomen uitgeputte Susan om genade.

En als laatste vernedering spankte Monica haar billen terwijl ze jankend en met trappelende benen schreeuwde om genade terwijl ze onnozel en volkomen reddeloos in Dylan zijn ogen keek terwijl ze billenkoek kreeg.

Het was duidelijk wie de meerdere was van de 2 vrouwen. Monica had Susan in elkaar geslagen, gestript en vernederd. En het had haar zo leek het weinig moeite gekost. Ze was wat verhit en bezweet. Maar Susan zag eruit of ze door een kudde wilde dieren was overlopen. Haar naakte lijf nat van het zweet. Het rode haar in lange natte slierten over haar hoofd en betraande gezicht. En nog steeds haar sokjes aan terwijl ze verder naakt was wat haar een belachelijke uitstraling gaf. Deze vrouw was vernederd en ze moest tot haar grote schaamte erkennen dat Monica haar in een eerlijk gevecht volledig de baas was in alle facetten.

Ze lag uitgeput op de grond en dacht dat het klaar was. Maar Monica had nog een extra vernedering in haar gedachte. "Zo slap wijf. Je bent garbage en afval hoort in de vuilnisbak. Ze trok Susan op aan haar haren en sleepte haar mee naar een grote zilveren afvalbak. Ze plaatste de kont van Susan boven de opening en duwde haar met haar billen in de bin. "Swoosh" Met haar kont en benen zakte ze weg in de garbage bin.

Susan zat er voor schut bij in de afvalbak. Haar onderbenen staken over de rand net als haar armen terwijl ze met haar kont en middel tot aan haar oksels in de bak was weggezakt. Op haar gezicht had ze een onnozele uitdrukking. Ze zat voor schut tegenover haar lover. Ze voelde een siddering van totale schaamte door haar heen gaan en ze moest zich in houden anders had ze van schaamte ook nog de vuilnisbak vol gepist.
Ze had gefantaseerd hoe het zou zijn om tegen een andere vrouw te vechten. Maar de fantasie was uiteindelijk een heuse nachtmerrie geworden voor haar. Ze zat jankend in de bin en ze voelde zich waardeloos.

De helse avond eindigde met de security die nog licht in het kantoor had zien branden en polshoogte ging nemen. Ze troffen een man met handboeien aan zijn stoel geketend en met naakt bovenlijf. En een vrouw die hem de huid vol schold omdat hij niet voor haar wilde kiezen. En ze troffen een roodharige naakte vrouw aan die voor schut in een vuilnisbak zat. Een vrouw die zo bleek later door de andere vrouw nogal een pak slaag had gehad en naakt in de bin was geduwd.

Susan kon het security duo van schaamte niet aankijken en ze had wel door dat ze wat besmuikt moesten lachen om de situatie waarin ze zat. Gelukkig was 1 van hen een vrouw die haar met veel moeite uit de afvalbak kon trekken. Op het moment dat ze los was holde ze jankend weg met haar kleren onder haar arm.

Susan en Dylan zijn nog steeds samen. Dylan heeft duidelijk gemaakt aan Monica dat hij haar nooit meer wil zien. En het feit dat ze zijn nieuwe liefde in een gevecht volledig de baas is veranderd daar niets aan. Maar Susan schaamt zich nog steeds diep voor haar wanvertoning in het gevecht.

"Suus ik hou van je. En ik ben trots op je. Je hebt verloren en ze heeft je een lesje geleerd dat is waar. Maar je vocht voor mij. En dat maakt me zo trots op je. Ik hou van je. Kom hier schat." En ook al verloor ze het gevecht ze verloor niet haar nieuwe en ware liefde.


Einde.














































*

Offline Amanda44

  • Senior Member
  • ****
  • 55
Re: SUSAN… GAAT ER VOOR.
« Reply #1 on: August 08, 2020, 07:36:42 PM »
Oh wat een heeeeeeeeeeeerlijk verhaal.
En wat een afgang ook voor de arme Susan. Gossie meid toch...

Am

*

Belgianfighter59

  • Guest
Re: SUSAN… GAAT ER VOOR.
« Reply #2 on: August 10, 2020, 09:01:59 AM »
Super verhaal. Proficiat

*

Belgianfighter59

  • Guest
Re: SUSAN… GAAT ER VOOR.
« Reply #3 on: August 10, 2020, 09:12:39 AM »
Ja, Amanda, dat is het risico dat je neemt als je wilt vechten hé....of je wint of je verliest....lol

*

Offline CatfightsbySarah

  • God Member
  • *****
  • 118
    • Check out my art!
Re: SUSAN… GAAT ER VOOR.
« Reply #4 on: August 14, 2020, 01:23:19 AM »
Nice gemaakt Ray!
DM me for requests & commissions!
I have DA profile. Check it out and enjoy!
https://www.deviantart.com/catfightsbysarah

*

Offline Qwerty1

  • Newbie
  • *
  • 1
Re: SUSAN… GAAT ER VOOR.
« Reply #5 on: August 24, 2020, 09:49:10 PM »
Goed verhaal!  :)

*

Offline TheThgiftac

  • Full Member
  • ***
  • 31
  • I like tit vs. tit and legbending catfights
    • catfight comics
Re: SUSAN… GAAT ER VOOR.
« Reply #6 on: July 09, 2022, 10:25:16 AM »
Leuk verhaal!  :D
Get my catfight comics at www.gumroad.com/thethgiftac and
www.lulu.com/search?adult_audience_rating=&contributor=TheThgiftac
New catfight content will be released this summer (2024) on: www.subscribestar.adult/catfight