News:

PRODUCERS & OTHER FORUMS SITES: Please note - you MUST HAVE A RECIPROCAL LINK back to this site is you wish to ADVERTISE your site on this forum. If you do not have a link back to us, we will remove your posts with immiediate effect - 25th April 2010

Celina versus Sylvana Simons

  • 1 Replies
  • 2008 Views
*

Offline Loveleyfighter

  • Junior Member
  • **
  • 9
Celina versus Sylvana Simons
« on: August 14, 2021, 11:04:29 AM »
Celina heeft een hekel aan Sylvana Simons. Ze vindt haar erg dominant en ze wil altijd gelijk hebben ze duldt geen tegenspraak.

Nu wil Celina graag vechten met Sylvana en zoekt een manier om dat te regelen.

Celina gaat dan zeer negatief reageren op de sociale kanalen van Sylvana. Deze raakt bijzonder geïrriteerd en zegt dat ze met ieder die zo reageert graag de confrontatie wil aangaan.

Dat was stap 1 van Celina om irritatie op te wekken. Nu nog de uitvoering hoe en waar.

Celina gaat zich voordoen als iemand die een verslag wil schrijven in een lokaal blad over sterke vrouwen in de politiek. Ze heeft onder het pseunoniem Karin een bezoek weten te regelen in de Tweede Kamer.  En dan nog wel in de werkkamer van Sylvana.

Celina arriveert bij de Tweede Kamer en wordt gebracht naar de werkkamer van Sylvana.

Beide vrouwen zijn gekleed in pantalon en blouse. Sylvana:  'Ik ben klaar voor het interview'

Celina zegt dan: "Ik heet geen Karin maar Celina. Degene die zeer negatief reageert en je had gezegd dat je met zulke mensen die zo reageren graag de confrontatie wil aangaan. Dus ik wil gen interview maar een gevecht met je" Tijdens deze uitspraak doet Celina haar bovenkleding uit en staat in bikini.

"Dat is bijzonder gemeen van je om het zo te regelen maar ik wil wel vechten" zegt Sylvana en kleedt zich ook uit. Ze pakken elkaar bij de bovenarm en proberen om de ander naar beneden te krijgen voor het grondgevecht

En dat lukt weliswaar Sylvana. Op de grond begint het echte gevecht wie de sterkste is.

De benen strengelen in elkaar om de overmacht te krijgen. Het gevecht is onzeker want dan ligt Sylvana boven en dan Celina. Minuten lang hoor je alleen maar het steunen en kreunen van de vechters.

Op een gegeven moment ligt Celina onder en ze denkt dat het voorbij is. Maar door haar vechtervaring merkt ze dat de krachten van Sylvana afneemt. En dit is haar kans. Met een worp gooit ze Sylvana op haar rug met de beide armen naast het hoofd. Celina: "Geef je je over?"  "Ja" zucht Sylvana. Nu vraagt Celina;" Wie is de sterke vrouw?" En Sylvana antwoord "Jij Celina"

"Dank je wel schat" zegt Celina en geeft haar een zoen. Beiden gaan nu overeind staan.

Celina;"Ik heb het gevecht gewonnen en zal je dus niet meer lastig vallen"Dank je wel" zegt Sylvana "Maar ik wil graag een revanchegevecht"

Celina gaat dicht tegen Sylvana staan en legt haar handen op de billen van Sylvana en zegt;"Any time any place. Of wil je nu meteen?"

"Ik heb er nu geen tijd voor maar laat het je weten" is het antwoord van Sylvana.

"Je heeft lekkere billen" zegt Celina "Misschien interessant voor een kontgevecht"  En ze geeft een tik op de billen van Sylvana en laat haar los. "Wat is een kontgevecht?" vraagt Sylvana. "Ik zal je wel foto's en video:'s sturen" zegt Celina.

Opgelucht en blij gaat Celina naar huis. Ze heeft gewonnen van Sylvana en een uitnodiging voor een tweede gevecht en misschien een kontgevecht.

*

Offline dutch girl

  • Full Member
  • ***
  • 40
  • i am sabine i like submission wrestling with pins
Re: Celina versus Sylvana Simons
« Reply #1 on: August 30, 2021, 10:14:58 AM »
goed gedaan Celins kus van Sabine
i am a tough cute girl 5.8 136 lbs 28 y.o. i like to pin u females only